/Files/images/0_karantin/4-А (1).png

Українська мова

Неозначена форма дієслова

1.Ознайомитися з теоретичними відомостями про неозначену форму дієслова ст.141-142.

2. Виконати практичні завдання вправ №280, 281.

3. Підібрати прислів’я з дієсловами в неозначеній формі.

4. Перевір свої знання (Переглянути відеоматеріал https://youtu.be/R2VGN7Viv4Y )

Змінювання дієслів за часами

1. Розлянути таблицю на ст.143

2. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 143-144.

*переглянути відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k , https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw

3. Виконати письмово вправи №283 ( за зразком); №284 (3); №285.

Змінювання дієслів за числами

1. Опрацювати теоретичний матеріал про змінювання дієслів за часами (ст.146).

2. Виконати практичні завдання вправ №№286, 287, 288.

3. Скласти розповідь «Улюблений вид спорту» ( за бажанням).

Дієслова теперішнього часу

1. Розглянути таблицю змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.

2. Опрацювати теоретичний матеріал про дієслова теперішнього часу ( ст.147).

3. Виконати практичні завдання вправ №№292, 293.

4. Виконати творче завдання ( за бажанням): скласти розповідь «Як впливає на тебе музика, яку ти слухаєш?».

Правопис особових закінчень дієслів.

Правопис особових закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу

1. Розгляньте таблицю правопису особових закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу(Впр.299, ст.152).

2. Ознайомитися з теоретичними відомостями про правопис особових закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу на ст.153.

3. Дотримуйтеся поради: Учися писати закінчення дієслів 1-ої особи однини множини ( Я пишу – ми пишемо; я сяду – ми сядемо)

4. Виконати практичні завдання вправ №300, 301.

5. Перевір свої знання

Правопис особових закінчень дієслів 2-ої особи теперішнього і майбутнього часу

1. Розлянути таблицю правопису особових закінчень дієслів 2-ої особи теперішнього і майбутнього часу ( Впр.302, ст.154).

2. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 155.

3. Дотримуйтеся поради: Учися писати закінчення дієслів 2-ої особи однини і множини ( Ти сидиш – ви сидите).

4. Виконати письмово вправ №№303, 304.

5. Творче завдання за впр.305(за бажанням): Написати листа своєму другові (подрузі).

Правопис особових закінчень дієслів 3-ої особи теперішнього і майбутнього часу

1. Розглянути таблицю правопису особових закінчень дієслів 3-ої особи дієслів теперішнього і майбутнього часу (Впр.306, ст.156).

2. Опрацювати теоретичний матеріал про закінчення дієслів у 3-ій особі однини і множини (ст.156-157).

3. Скористайтеся порадами: 1)Учися писати закінчення дієслів 3-ої особи однини і множини. 2) Учися перевіряти написання ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.

4. Виконати практичні завдання вправ №№308 (за допомогою таблиці на ст158), 309.

Дієслова минулого часу

1. Розглянути таблицю змінювання дієслів минулого часу (впр.310, ст158).

2. Опрацювати теоретичний матеріал ( ст.159):

Ø Дієслова минулого часу можуть виражати незавершену (писав) і завершену (написав) дію.

Ø Вони змінюються за числами, а в однині – і за родами.

Ø Визначити рід дієслів минулого часу допомагають займенники 3-ої особи однини і питання; суфікс –в ( у дієсловах чол. роду) та суфікс -л і закінчення – а, -о ( у дієсловах жін. і сер. роду).

3. Виконати практичні завдання вправ №№311, 313, 314.

Літературне читання

Літературні казки зарубіжних письменників

1. О. Пушкін « Казка про царя Салтана».

Завдання: тренуватися у виразному читанні твору; дібрати уривки з твору до ілюстрацій; опрацювати завдання до тексту з підручника

2. Г.К. Андерсен « Гидке каченя».

Завдання : познайомитися з відомостями про автора с.143; потренуватися у читанні слів словничка с.144; прочитайте твір за частинами; складіть план , потренуйтеся в переказуванні

*мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=GQhvekMcssE

*аудіоказка https://www.youtube.com/watch?v=YiUZPs9AzTg

Літературні казки зарубіжних письменників

Г.К. Андерсен « Гидке каченя»

Завдання :

· познайомитися з відомостями про автора с.143;

· потренуватися у читанні слів словничка с.144;

· прочитайте твір за частинами;

· складіть план , потренуйтеся в переказуванні

*мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=GQhvekMcssE

*аудіоказка https://www.youtube.com/watch?v=YiUZPs9AzTg

Математика

Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями

Множення на розрядні доданки

Завдання

1. Опрацювати пояснення способів обчислень та зразків записів у підручнику: №№806, 808, 815. 823, 839.

2. Закріпити обчислювальні навички: а) №816, 819, 821; б) №825, 830; в) №832, 836, 838; г) №841, 845, 848.

3. Розв’язати рівняння №826.

4. Розв’язати задачі: а) №809, 812; б) №817, 818, 820, 822; в) №827, 828, 829; г) №834, 837; д) №843, 844, 847.

*перегляньте відеоматеріали за посиланням https://drive.google.com/file/d/1LAjYiHg6009_r6NaAuZNz_49yp1-3KSp/view?fbclid=IwAR16-N1mINsonHAHIYEH9Dlc1r9uYMXJmgBiK6KWn9ca-bHKXJH_leq9rdE

https://www.youtube.com/watch?v=kwOKoUuwO5s&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0c5E0lMes-6G-diuvl9OhUjU1L6UI_oO-KReDEzs5VHEX5j9Iq7j5Dwkw&app=desktop

Правило ділення числа на добуток. Ділення з остачею на двоцифрове число. Письмове ділення з остачею на круглі числа. Рівняння. Задачі на пропорційне ділення.

Завдання

1. Опрацювати пояснення способів обчислень та зразків записів у підручнику: №№858, 859, 868, 876.

2. Закріпити обчислювальні навички:

а) №860, 861, 863, 864, 866; б) №867, 869, 872, 875;

в) №877, 883; г) №885, 886, 892.

3. Розв’язати рівняння №879, 888.

4. Розв’язати задачі: а) №862, 865; б) №870, 871, 874;

в) №880, 881, 884; г) №834, 837; д) №887, 891.

*перегляньте відеоматеріали за посиланням

https://youtu.be/tBLakkZQy1c

https://youtu.be/FPOdCsZIBuw

https://youtu.be/0rVQC6DnA0c

https://youtu.be/74UnV6oIU9k

https://youtu.be/uSP48jeWq58

Природознавство

Природа України. Моря України

Чорне море

1. Опрацювати статтю підручника п. 38 (ст. 119-124):

Ø Особливості Чорного моря.

Ø Рослинний і тваринний світ.

Ø Охорона Чорного моря.

*перегляньте відеоматеріали за посиланням https://youtu.be/BKMVzxoprR0

https://youtu.be/sadpzo1lgfk

https://youtu.be/YVguZZGZm8g

https://youtu.be/cksD5Kkx9gk

https://youtu.be/9OyIDMd3sLk

2. Перевірте себе за допомогою питань ст.124.

3. Складіть декілька ланцюгів живлення, що сформувалися в Чорному морі.

Азовське море

1. Опрацювати матеріал в підручнику п.39 (ст.124-127):

Ø Особливості Азовського моря.

Ø Рослинний і тваринний світ.

Ø Охорона Азовського моря.

*перегляньте відеоматеріал за посиланням https://youtu.be/wbNsWKGr3lg

https://youtu.be/fQPSAsQ15Tc

*перегляньте презентацію https://youtu.be/UlKWJDzYyT0

2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.127.

3. Підготувати матеріали до створення навчального проекту «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона».

Природа України

Грунти України, їх стан та охорона

1. Опрацювати статтю підручника п.40 (ст. 128-131):

Ø Види грунтів.

Ø Значення грунтів.

Ø Роль людини у збереженні й поліпшенні грунтів.

*перегляньте відеоматеріали за посиланням

https://youtu.be/ljsiNW_VcPQ

https://youtu.be/6ZoPgbKD9tM

https://youtu.be/sfYKdB_FZJ8

https://youtu.be/cIlXLoFhYps

2. Перевірте себе за допомогою питань ст.130.

3. Проведіть дослідження. Визначте, як різні грунти утримують воду ( ст.131)

Природні зони України.

Карта природних зон

1. Опрацювати матеріал в підручнику п.41 (ст.132-134):

Ø Природні зони ( поняття).

Ø Природні зони України.

Ø План характеристики природної зони.

*перегляньте відеоматеріал за посиланням

https://youtu.be/B1GYPw4gQJQ

https://youtu.be/2-o_IeQzBWc

2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.134.

3. Практична робота. Робота з картою (ст.133)

4. Підготувати розповідь про пристосування тварин до життя в зоні степів або мішаних лісів (на вибір і за бажанням).

Мішані ліси (Полісся)

Опрацювати матеріал в підручнику п.41 (ст.132-134):Результат пошуку зображень за запитом українське полісся карта

Ø Українське Полісся.

Ø Рослини мішаних лісів.

Ø Тварини мішаних лісів.

Ø Як люди використовують природу зони мішаних лісів у господарській діяльності?

*перегляньте відеоматеріал за посиланням

https://youtu.be/EozJCpsLGQ0

https://youtu.be/1HvYjaUYSbo

https://youtu.be/-OZeDJhvmGs

https://youtu.be/cWeovHWthbc

2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.137.

3. Підготувати повідомлення про будь-яку тварину мішаних лісів.

Людина в суспільстві

Опрацювати статті підручника, дати відповіді на запитання, розіграти ситуації:

1. Про правопорушення (ст.108-115):

2. Передбачай наслідки своїх вчинків (ст.115-118)

3. За скоєне відповідають перед законом (ст.118-122)

*https://youtu.be/rdJ5czXu-YQ

Ø перегляньте мультфільм https://youtu.be/JPPv5UmLe7Q

Культурна спадщина народу

Опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання, розіграти ситуації:

1. Культурна спадщина народу(ст.123-128)

2. Світ казковий та чудовий (про художницю Марію Примаченко) (ст.124-125)

· https://youtu.be/n92oXoONEks

· https://youtu.be/jXBPF_WzO_w

3. «Уманське диво» (ст.125-126)

· https://youtu.be/F3Tk_0y2c_U

· https://youtu.be/zAV7rqe0apM

Соціальна складова здоров’я

1. Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід із непередбачених ситуацій (ст..105-109).

https://youtu.be/Dh_8PNxAjuo

https://youtu.be/Ne0OMIFNGYA

https://youtu.be/ilmlgHbvUFo

https://youtu.be/un9sjidU_xQ

2. Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху (ст.110-117, 118-122).

* https://youtu.be/OVkHPcabrYQ

https://youtu.be/t_DbfGRUC14

https://youtu.be/KV-kSvIaYRk

1. Види перехресть. Рух майданами (ст.123-125).

https://youtu.be/-AUyuqUStIs

https://youtu.be/PNJYPJLpyD0

2. Дорожньо – транспортні пригоди.

https://www.youtube.com/watch?v=1qHhVWGJ934

3. Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків.

https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok

Інформатика

Висловлювання. Алгоритми з розгалуженням і повторенням

1.Алгоритм з розгалуженням. Складаємо алгоритм з розгалуженням

(пп 23, ст. 113-119).

а) Опрацювати матеріал підручника.

б) виконати завдання на ст.118-119.

2. Складаємо алгоритм з розгалуженням (п.24, ст. 120-124).

а) опрацювати матеріал підручника.

б) виконати завдання від Компюшка

Практична робота

1) Скласти скетч-проект, виконання якого відтворено на малюнках (ст.119)

2) Розглянути ілюстраціі з готових скетч-проектів і скласти до них власні скрипти.

Висловлювання.

Алгоритми з розгалуженням і повторенням

1. Складаємо алгоритм з повторення

2.Алгоритм з повторенням.

3.Середовище Скретч.

· опрацювати параграфи №23-25;

· виконувати практичні завдання до теми, обравши рівень складності та відповідно можливостей програмного забезпечення

· https://www.youtube.com/watch?v=wLRjjaOf3IY https://www.youtube.com/watch?v=1KvdtSU8OZo

·

Музичне мистецтво

Урок1. Вишукана Франція

1.Опрацювати матеріал підручника (ст. 96-98).

2. Прослухати музику.

https://youtu.be/Yt7nKm0upoI

3. Вивчити пісню .

https://youtu.be/uw-KQd21E9I

Образотворче мистецтво

1. Образи людей у портретному жанрі.

2. Зображення людини в статичному та динамічному станах.

3. Особливості архітектури рідного міста.

*http://svitlanaonistchenko.blogspot.com/p/blog-page_89.html

Трудове навчання

1. Виготовлення найпростішої м’якої іграшки.

https://vseosvita.ua/library/tehnologia-vigotovlenna-makoi-igraski-149788.html

https://www.youtube.com/watch?v=ujRaaA9Q9uk

1. Пап’є – маше. Декоративна тарілочка.

https://www.youtube.com/watch?v=d9ONYj7FdVE

Фізична культура

1. Робити ранкову зарядку щодня.

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=10&t=0s

2. Виконувати комплекси фізичних вправ для різних груп м’язів.

https://vseosvita.ua/library/domasni-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-108630.html

https://www.youtube.com/watch?v=GdjMmCv9CIU

3. Туризм. Аптечка туриста.

Кiлькiсть переглядiв: 202

Коментарi