1.Ознайомитися з теоретичними відомостями про неозначену форму дієслова ст.141-142.
2. Виконати практичні завдання вправ №280, 281.
3. Підібрати прислів’я з дієсловами в неозначеній формі.
4. Перевір свої знання (Переглянути відеоматеріал https://youtu.be/R2VGN7Viv4Y )
1. Розлянути таблицю на ст.143
2. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 143-144.
*переглянути відеоматеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ig2stJUaR8k , https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw
3. Виконати письмово вправи №283 ( за зразком); №284 (3); №285.
1. Опрацювати теоретичний матеріал про змінювання дієслів за часами (ст.146).
2. Виконати практичні завдання вправ №№286, 287, 288.
3. Скласти розповідь «Улюблений вид спорту» ( за бажанням).
1. Розглянути таблицю змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами.
2. Опрацювати теоретичний матеріал про дієслова теперішнього часу ( ст.147).
3. Виконати практичні завдання вправ №№292, 293.
4. Виконати творче завдання ( за бажанням): скласти розповідь «Як впливає на тебе музика, яку ти слухаєш?».
1. Розгляньте таблицю правопису особових закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу(Впр.299, ст.152).
2. Ознайомитися з теоретичними відомостями про правопис особових закінчень дієслів 1-ої особи теперішнього і майбутнього часу на ст.153.
3. Дотримуйтеся поради: Учися писати закінчення дієслів 1-ої особи однини множини ( Я пишу – ми пишемо; я сяду – ми сядемо)
4. Виконати практичні завдання вправ №300, 301.
5. Перевір свої знання
1. Розлянути таблицю правопису особових закінчень дієслів 2-ої особи теперішнього і майбутнього часу ( Впр.302, ст.154).
2. Опрацювати теоретичний матеріал на ст. 155.
3. Дотримуйтеся поради: Учися писати закінчення дієслів 2-ої особи однини і множини ( Ти сидиш – ви сидите).
4. Виконати письмово вправ №№303, 304.
5. Творче завдання за впр.305(за бажанням): Написати листа своєму другові (подрузі).
1. Розглянути таблицю правопису особових закінчень дієслів 3-ої особи дієслів теперішнього і майбутнього часу (Впр.306, ст.156).
2. Опрацювати теоретичний матеріал про закінчення дієслів у 3-ій особі однини і множини (ст.156-157).
3. Скористайтеся порадами: 1)Учися писати закінчення дієслів 3-ої особи однини і множини. 2) Учися перевіряти написання ненаголошених особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу.
4. Виконати практичні завдання вправ №№308 (за допомогою таблиці на ст158), 309.
1. Розглянути таблицю змінювання дієслів минулого часу (впр.310, ст158).
2. Опрацювати теоретичний матеріал ( ст.159):
Ø Дієслова минулого часу можуть виражати незавершену (писав) і завершену (написав) дію.
Ø Вони змінюються за числами, а в однині – і за родами.
Ø Визначити рід дієслів минулого часу допомагають займенники 3-ої особи однини і питання; суфікс –в ( у дієсловах чол. роду) та суфікс -л і закінчення – а, -о ( у дієсловах жін. і сер. роду).
3. Виконати практичні завдання вправ №№311, 313, 314.
1. О. Пушкін « Казка про царя Салтана».
Завдання: тренуватися у виразному читанні твору; дібрати уривки з твору до ілюстрацій; опрацювати завдання до тексту з підручника
2. Г.К. Андерсен « Гидке каченя».
Завдання : познайомитися з відомостями про автора с.143; потренуватися у читанні слів словничка с.144; прочитайте твір за частинами; складіть план , потренуйтеся в переказуванні
*мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=GQhvekMcssE
*аудіоказка https://www.youtube.com/watch?v=YiUZPs9AzTg
Завдання :
· познайомитися з відомостями про автора с.143;
· потренуватися у читанні слів словничка с.144;
· прочитайте твір за частинами;
· складіть план , потренуйтеся в переказуванні
*мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=GQhvekMcssE
*аудіоказка https://www.youtube.com/watch?v=YiUZPs9AzTg
Завдання
1. Опрацювати пояснення способів обчислень та зразків записів у підручнику: №№806, 808, 815. 823, 839.
2. Закріпити обчислювальні навички: а) №816, 819, 821; б) №825, 830; в) №832, 836, 838; г) №841, 845, 848.
3. Розв’язати рівняння №826.
4. Розв’язати задачі: а) №809, 812; б) №817, 818, 820, 822; в) №827, 828, 829; г) №834, 837; д) №843, 844, 847.
*перегляньте відеоматеріали за посиланням https://drive.google.com/file/d/1LAjYiHg6009_r6NaAuZNz_49yp1-3KSp/view?fbclid=IwAR16-N1mINsonHAHIYEH9Dlc1r9uYMXJmgBiK6KWn9ca-bHKXJH_leq9rdE
Завдання
1. Опрацювати пояснення способів обчислень та зразків записів у підручнику: №№858, 859, 868, 876.
2. Закріпити обчислювальні навички:
а) №860, 861, 863, 864, 866; б) №867, 869, 872, 875;
в) №877, 883; г) №885, 886, 892.
3. Розв’язати рівняння №879, 888.
4. Розв’язати задачі: а) №862, 865; б) №870, 871, 874;
в) №880, 881, 884; г) №834, 837; д) №887, 891.
*перегляньте відеоматеріали за посиланням
1. Опрацювати статтю підручника п. 38 (ст. 119-124):
Ø Особливості Чорного моря.
Ø Рослинний і тваринний світ.
Ø Охорона Чорного моря.
*перегляньте відеоматеріали за посиланням https://youtu.be/BKMVzxoprR0
2. Перевірте себе за допомогою питань ст.124.
3. Складіть декілька ланцюгів живлення, що сформувалися в Чорному морі.
1. Опрацювати матеріал в підручнику п.39 (ст.124-127):
Ø Особливості Азовського моря.
Ø Рослинний і тваринний світ.
Ø Охорона Азовського моря.
*перегляньте відеоматеріал за посиланням https://youtu.be/wbNsWKGr3lg
*перегляньте презентацію https://youtu.be/UlKWJDzYyT0
2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.127.
3. Підготувати матеріали до створення навчального проекту «Водойми рідного краю. Їх стан та охорона».
1. Опрацювати статтю підручника п.40 (ст. 128-131):
Ø Види грунтів.
Ø Значення грунтів.
Ø Роль людини у збереженні й поліпшенні грунтів.
*перегляньте відеоматеріали за посиланням
https://youtu.be/ljsiNW_VcPQ
https://youtu.be/cIlXLoFhYps
2. Перевірте себе за допомогою питань ст.130.
3. Проведіть дослідження. Визначте, як різні грунти утримують воду ( ст.131)
1. Опрацювати матеріал в підручнику п.41 (ст.132-134):
Ø Природні зони ( поняття).
Ø Природні зони України.
Ø План характеристики природної зони.
*перегляньте відеоматеріал за посиланням
https://youtu.be/2-o_IeQzBWc
2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.134.
3. Практична робота. Робота з картою (ст.133)
4. Підготувати розповідь про пристосування тварин до життя в зоні степів або мішаних лісів (на вибір і за бажанням).
Ø Українське Полісся.
Ø Рослини мішаних лісів.
Ø Тварини мішаних лісів.
Ø Як люди використовують природу зони мішаних лісів у господарській діяльності?
*перегляньте відеоматеріал за посиланням
https://youtu.be/-OZeDJhvmGs
https://youtu.be/cWeovHWthbc
2. Перевірте себе за допомогою запитань ст.137.
3. Підготувати повідомлення про будь-яку тварину мішаних лісів.
Опрацювати статті підручника, дати відповіді на запитання, розіграти ситуації:
1. Про правопорушення (ст.108-115):
2. Передбачай наслідки своїх вчинків (ст.115-118)
3. За скоєне відповідають перед законом (ст.118-122)
Ø перегляньте мультфільм https://youtu.be/JPPv5UmLe7Q
Опрацювати матеріал підручника, дати відповіді на запитання, розіграти ситуації:
1. Культурна спадщина народу(ст.123-128)
2. Світ казковий та чудовий (про художницю Марію Примаченко) (ст.124-125)
· https://youtu.be/n92oXoONEks
· https://youtu.be/jXBPF_WzO_w
3. «Уманське диво» (ст.125-126)
· https://youtu.be/F3Tk_0y2c_U
· https://youtu.be/zAV7rqe0apM
1. Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід із непередбачених ситуацій (ст..105-109).
2. Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху (ст.110-117, 118-122).
* https://youtu.be/OVkHPcabrYQ
1. Види перехресть. Рух майданами (ст.123-125).
https://youtu.be/-AUyuqUStIs
https://youtu.be/PNJYPJLpyD0
2. Дорожньо – транспортні пригоди.
https://www.youtube.com/watch?v=1qHhVWGJ934
3. Дорожні знаки. Групи дорожніх знаків.
https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok
1.Алгоритм з розгалуженням. Складаємо алгоритм з розгалуженням (пп 23, ст. 113-119). а) Опрацювати матеріал підручника. б) виконати завдання на ст.118-119. 2. Складаємо алгоритм з розгалуженням (п.24, ст. 120-124). а) опрацювати матеріал підручника. б) виконати завдання від Компюшка Практична робота 1) Скласти скетч-проект, виконання якого відтворено на малюнках (ст.119) 2) Розглянути ілюстраціі з готових скетч-проектів і скласти до них власні скрипти. |
1. Складаємо алгоритм з повторення
2.Алгоритм з повторенням.
3.Середовище Скретч.
· опрацювати параграфи №23-25;
· виконувати практичні завдання до теми, обравши рівень складності та відповідно можливостей програмного забезпечення
· https://www.youtube.com/watch?v=wLRjjaOf3IY https://www.youtube.com/watch?v=1KvdtSU8OZo
·
1.Опрацювати матеріал підручника (ст. 96-98).
2. Прослухати музику.
3. Вивчити пісню .
1. Образи людей у портретному жанрі.
2. Зображення людини в статичному та динамічному станах.
3. Особливості архітектури рідного міста.
*http://svitlanaonistchenko.blogspot.com/p/blog-page_89.html
1. Виготовлення найпростішої м’якої іграшки.
https://vseosvita.ua/library/tehnologia-vigotovlenna-makoi-igraski-149788.html
https://www.youtube.com/watch?v=ujRaaA9Q9uk
1. Пап’є – маше. Декоративна тарілочка.
https://www.youtube.com/watch?v=d9ONYj7FdVE1. Робити ранкову зарядку щодня.
https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UnUQzb9Y5mM3p0TJ_Tu2Oe2&index=10&t=0s
2. Виконувати комплекси фізичних вправ для різних груп м’язів.
https://vseosvita.ua/library/domasni-zavdanna-z-fizicnoi-kulturi-108630.html
https://www.youtube.com/watch?v=GdjMmCv9CIU
3. Туризм. Аптечка туриста.