ІНФОРМАТИКА

Урок 25–Лінійні алгоритми

1. Відкрийте середовище Scratch

2. Створіть алгоритм на зображення п’ятикутника:

/Files/images/0_karantin/5 інф..jpg

3. Збережіть проект у власну папку з назвою «П’ятикутник»

4. Відредагуйте створений проект, щоб спрайт зображував квадрат.

5. Збережіть проект у власну папку з назвою «Квадрат»

Урок 26-27

Алгоритми з розгалуженням.Алгоритмічна структура розгалуження.

Сьогодні на уроці ми познайомимось з поняттям висловлювання, їх істинністю та логічними міркуваннями. Але спочатку спробуйте пригадати раніше вивчений матеріал.

· Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Хто може виконувати алгоритми?

2. Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?

3. Які існують способи подання алгоритмів?

Істина. Де ви чули таке слово? Що воно означає?

Правда. Отже істина – це правда.

Хиба. Що б дане слово могло означати?

Брехня. Отже, хиба – це не правда, брехня.

Висловлювання – це розповідне речення, про яке можна однозначно сказати, що воно правдиве або неправдиве.

Правдиві висловлювання називаються істинними. Неправдиві висловлювання називаються хибними.

Розподіліть подані речення на 2 групи за істинністю. Куди віднесемо речення (істинні або хибні):

· Птахи є перелітні і осілі

· Метелики не вміють літати

· Риби плавають лише за течією

· Сонце – це зірка

А що ви можете сказати відносно наступних речень:

· 24 години - це одна доба

· 2 + 3 = 6

· В лютому завжди 28 днів

При програмуванні в середовищі Scratch існує спеціальний блок для розділення дій відповідно істинності умов («якщо інакше»). див.презентацію

Сьогоднішній наша програма буде виглядати наступним чином:

Коли буде натиснуто зелений прапорець буде перевірятись умова. Якщо наш спрайт буде доторкатись до границі, тоді якщо границя то відбити, інакше переміститись на 50 кроків. Для того, щоб рух спрайта був правильним та він не перевертався потрібно встановити поворот спрайта в дане положення ßà.

Домашнє завдання. Створити проект «Акваріум» з 5-ма рибками, що рухаються хаотично.

Природознавство

Урок 1-2. Вода - основа життя

1.Де на Землі є вода. 2.Три стани води. 3.Кругообіг води. 4.Властивості води.

Знайди відповіді на запитання 1, 2, 4 на стор. 132, випиши основні властивості води в зошит; виконай малюнок «Кругообіг води в природі» в зошит./Files/images/0_karantin/Природознавство 1.png

Вивчити параграфи 31-32.

http://www.myshared.ru/slide/1219405/

Урок 3. Організм і його властивості

1. Поняття про організм.

2.Властивості всіх організмів: розмноження; ріст і розвиток; живлення; дихання; відповідь на подразнення.

3.Одно- і багатоклітинні організми. /Files/images/0_karantin/Природознавство 2.png

Пропоную переглянути wym-1584885664089

Виписати визначення основних властивостей організмів. Вивчити параграф 33.

Урок 4. Рослини і тварини

1.Різноманітність рослин.

2.Однорічні, дворічні і багаторічні рослини.

3.Багатство тваринного світу.

4.Теплокровні та холоднокровні тварини.

5.Відмінності рослин і тварин. wym-1584886136930

Вивчити параграф 34. Є можливість стати дослідником природи. Проведи дослідження разом з батьками (стор. 151) Результати, у вигляді таблиці, запиши в зошит.

Урок 5-6. Гриби і бактерії . Отруйні рослини, тварини, гриби

1.Особливості грибів.

2.Різноманітність грибів.

3.Особливості бактерій.

4.Значення бактерій.

5.Отруйні рослини, тварини, гриби. wym-1584886366588

Вивчити параграф 35. Виконати завдання 6 на стор. 156.

Англійська мова

Урок 1. Споруди міста .There is\There are

p.141 (there is=there’s, there are) to say that smth. or smb. exists, usually in a specific place

Ex.4, p.141 (письмово) Complete the sentences using is, are, isn’t, aren’t

Say what places there are\there aren’t in your town Ex.1 (виписати слова у словник і вивчити),2, p.140

Act out the dialoques about the places where you live Ex.3,p.141

Homework Ex.5,p.141(write ? and short answers)

Урок 2. Визначні місця

Ask and answer the ?s about the buildings and places you se in the pictures(Запитати і відповісти на запитання про будівлі і місця на малюнках)Ex.1,p.142

New words:

A monument – пам’ятник

A bridge – міст

A square - площа

A street - вулиця

A castle - замок

A church - церква

Completethesentences (доповнити р-ня новими словами) Ex.2, p.143 (письмово)

What cities do children live in? (Прочитати текст, підібрати малюнки) Ex.3, p.143

Homework Ex.7, p.144 (write a letter to your English-speaking friend)

Урок 3. Міські площі

Look at the photos /What do you see on them? Ex.1, p.145

Match places with reasons why people visit them (a cinema, a park, a museum, a bank, a post office, a polyclinic) Ex.2, p.146

Read the following sentences and say where you can hear them& Ex.3, p.146

Read and complete the gaps with the correct items A, B or C

Урок 4. Парки

Ask and answer the ? about the pictures Ex.1, p.149 (усно)

Read and complete the texts with the missing parts ( A-F) Ex.2, p.150

Зробити словникову роботу

Read and tick T(true) or F(False) Ex.3, p.150 (correct the false sentences)

Write 7-8 sentences about the activities people and children can do in the park. Use the words in the box given below. Ex.5, p.151(письмово)

Conversation Lab. Make up short dialogues using the pictures. Ex.6, p.151

Історія

Урок 1 Літописці української історії

Опрацьовуємо параграф 25.

У робочий зошит записуємо тему «Літописці української історії»

Виписуємо поняття «Літописи-…». Виписуємо найвідоміші літописи.

Виконати письмово завдання 3.

Урок 2

Тема: Хто започаткував наукові дослідження історії України.

Завдання на повторення (виконуємо в зошиті).

Опрацьовуємо параграф 26

1.Батьком історії називають :

А. Геродота Б. Аристотеля В.Піфагора

2. В «Історії» Геродота було описано похід царя Дарія І на землі :

А. Кіммерійців Б. греків В. Скіфів

3. Опис подій за роками, «з літ в літа»:

А. казка Б. Літопис В. Міф

4. Нестор літописець :

А. «Повість минулих літ» Б. Літопис Самовидця В. Літопис Самійла Величка

5. Маєток для заснування Києво- Могилянськоїакадемії подарувала?

А. Ольга Б. Галшка Гулевичівна В. Анна Ярославівна

6. Літопис Самійла Величка відносять до :

А. давньоруських Б. козацьких

Особливий інтерес до наукових досліджень історії України пов’язаний з боротьбою за збереження історичної пам’яті українського народу та відновлення української держави за часів іноземного панування.Усе розпочиналося зі збору цікавої інформації про життя, звичаї, традиції українського народу та інших народів країни. Під час етнографічних експедицій учені записували також і перекази про історичне минуле, досліджували історичні документи. Поступово такі історичні дослідження ставали повнішими й відкривали очі людям на те, що український народ має свою цікаву історію.

Записуємо в зошит термін.

Еміграція — виїзд людей за межі країни. В Україні еміграція набула великого поширення наприкінці ХІХ ст., коли тисячі українських селян вирушали до інших країн у пошуках кращої долі. Видатні українські діячі культури та науки виїжджали до інших країн у ХХ ст. під час радянської влади, щоб уникнути переслідувань

Виконуємо завдання.

1. М. Грушевський

А. «Історія запорозьких козаків»

2. Д.Яворницький

Б. автор віршованого перекладу «Слово о полу Ігоревім»

3.М. Максимович

В. Історія України-Русі


Опрацьовуючи параграф звертаємо увагу на імена відомих українських істориківв.

М.Максимович, М.Костомаров, В.Антонович, Д.Яворницький,

М.Грушевський, Н.Полонська -Василенко

Музичне мистецтво

Тема1. Симфонічна музика

1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 114-116).

2.Прослухати першу частину симфонії №40 В. А. Моцарта, намагаючись простежити, як розвивається головна тема, як змінюється музика.

https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A

3. Виконати пісню

https://youtu.be/h5RTnAjWVgM

Математика

Урок 1 Множення десяткових дробів

1. Вивчити п. 38

2. Виконати впр. 1305,1311,2312,1323

Урок 2 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 38

2. Виконати впр. 1327,1329,1332,1338

Урок 3 Окремі випадки множення

1. Вивчити п.39

2. Виконати впр.1354,1356,1360,2363

Урок 4 Ділення десяткового дробу на натуральне число

1. Вивчити п. 40

2. Виконати впр. 1371,1373,1377,1385,1395

Урок 5 Розв'язування вправ

1. Повторити п.40

2. Виконати впр. 1403(1,2,6),1405,1408,1411,1413,1419

Урок 6 Ділення десяткового дробу на десятеовий дріб

1. Вивчити п.41

2. Виконати впр. 1436,1434,1443,1445,1449

Урок 7 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 41

2. Виконати впр. 1456(1,3),1451,1464,1467,1473(1,2,6)

Урок 8 Розв'язування вправ

1. Повторити п.41

2. Виконати впр.1477,1479,1483,1486,1487

Урок 9

Завдання для перевірки знань 8 ст. 311-312

Урок 10 Відсотки. Знаходження відсоткіа від числа

1. Вивчити п.42

2. Виконати впр.1494,1496,1498,1506

Урок 11 Розв'язування вправ

1. Повторити п.42

2. Виконати впр. 1508,1512,1514,1517,1518

Урок 12 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 42

2. Виконати впр. 1519, 1521,1524,2530,1532

Урок 13 Практична робота /Files/images/0_karantin/Пр.роб.мат.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 196

Коментарi