інформатика

Урок 25–Лінійні алгоритми

/Files/images/0_karantin/5 інф..jpg

1. Відкрийте середовище Scratch

2. Створіть алгоритм на зображення п’ятикутника:

3. Збережіть проект у власну папку з назвою «П’ятикутник»

4. Відредагуйте створений проект, щоб спрайт зображував квадрат.

5. Збережіть проект у власну папку з назвою «Квадрат»

Урок 26-27

Алгоритми з розгалуженням.Алгоритмічна структура розгалуження.

Сьогодні на уроці ми познайомимось з поняттям висловлювання, їх істинністю та логічними міркуваннями. Але спочатку спробуйте пригадати раніше вивчений матеріал.

· Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Хто може виконувати алгоритми?

2. Чи всі виконавці можуть зрозуміти довільний алгоритм?

3. Які існують способи подання алгоритмів?

Істина. Де ви чули таке слово? Що воно означає?

Правда. Отже істина – це правда.

Хиба. Що б дане слово могло означати?

Брехня. Отже, хиба – це не правда, брехня.

Висловлювання – це розповідне речення, про яке можна однозначно сказати, що воно правдиве або неправдиве.

Правдиві висловлювання називаються істинними.Неправдиві висловлювання називаються хибними.

Розподіліть подані речення на 2 групи за істинністю. Куди віднесемо речення (істинні або хибні):

· Птахи є перелітні і осілі

· Метелики не вміють літати

· Риби плавають лише за течією

· Сонце – це зірка

А що ви можете сказати відносно наступних речень:

· 24 години - це одна доба

· 2 + 3 = 6

· В лютому завжди 28 днів

При програмуванні в середовищі Scratch існує спеціальний блок для розділення дій відповідно істинності умов («якщо інакше»). див.презентацію

Сьогоднішній наша програма буде виглядати наступним чином:

Коли буде натиснуто зелений прапорець буде перевірятись умова. Якщо наш спрайт буде доторкатись до границі, тоді якщо границя то відбити, інакше переміститись на 50 кроків.Для того, щоб рух спрайта був правильним та він не перевертався потрібно встановити поворот спрайта в дане положення ßà.

Домашнє завдання. Створити проект «Акваріум» з 5-ма рибками, що рухаються хаотично.

Природознавство

Урок 1-2. Вода - основа життя

1.Де на Землі є вода. 2.Три стани води. 3.Кругообіг води. 4.Властивості води.

Знайди відповіді на запитання 1, 2, 4 на стор. 132, випиши основні властивості води в зошит; виконай малюнок «Кругообіг води в природі» в зошит./Files/images/0_karantin/Природознавство 1.png

Вивчити параграфи 31-32.

http://www.myshared.ru/slide/1219405/

Урок 3. Організм і його властивості

1. Поняття про організм.

2.Властивості всіх організмів: розмноження; ріст і розвиток; живлення; дихання; відповідь на подразнення.

3.Одно- і багатоклітинні організми. /Files/images/0_karantin/Природознавство 2.png

Пропоную переглянути wym-1584885664089

Виписати визначення основних властивостей організмів. Вивчити параграф 33.

Урок 4. Рослини і тварини

1.Різноманітність рослин.

2.Однорічні, дворічні і багаторічні рослини.

3.Багатство тваринного світу.

4.Теплокровні та холоднокровні тварини.

5.Відмінності рослин і тварин. wym-1584886136930

Вивчити параграф 34. Є можливість стати дослідником природи. Проведи дослідження разом з батьками (стор. 151) Результати, у вигляді таблиці, запиши в зошит.

Урок 5-6. Гриби і бактерії . Отруйні рослини, тварини, гриби

1.Особливості грибів.

2.Різноманітність грибів.

3.Особливості бактерій.

4.Значення бактерій.

5.Отруйні рослини, тварини, гриби. wym-1584886366588

Вивчити параграф 35. Виконати завдання 6 на стор. 156.

Історія

Урок 1 Літописці української історії

Опрацьовуємо параграф 25.

У робочий зошит записуємо тему «Літописці української історії»

Виписуємо поняття «Літописи-…». Виписуємо найвідоміші літописи.

Виконати письмово завдання 3.

Урок 2

Тема: Хто започаткував наукові дослідження історії України.

Завдання на повторення (виконуємо в зошиті).

Опрацьовуємо параграф 26

1.Батьком історії називають :

А. Геродота Б. Аристотеля В.Піфагора

2. В «Історії» Геродота було описано похід царя Дарія І на землі :

А. Кіммерійців Б. греків В. Скіфів

3. Опис подій за роками, «з літ в літа»:

А. казка Б. Літопис В. Міф

4. Нестор літописець :

А. «Повість минулих літ» Б. Літопис Самовидця В. Літопис Самійла Величка

5. Маєток для заснування Києво- Могилянськоїакадемії подарувала?

А. Ольга Б. Галшка Гулевичівна В. Анна Ярославівна

6. Літопис Самійла Величка відносять до :

А. давньоруських Б. козацьких

Особливий інтерес до наукових досліджень історії України пов’язаний з боротьбою за збереження історичної пам’яті українського народу та відновлення української держави за часів іноземного панування.Усе розпочиналося зі збору цікавої інформації про життя, звичаї, традиції українського народу та інших народів країни. Під час етнографічних експедицій учені записували також і перекази про історичне минуле, досліджували історичні документи. Поступово такі історичні дослідження ставали повнішими й відкривали очі людям на те, що український народ має свою цікаву історію.

Записуємо в зошит термін.

Еміграція — виїзд людей за межі країни. В Україні еміграція набула великого поширення наприкінці ХІХ ст., коли тисячі українських селян вирушали до інших країн у пошуках кращої долі. Видатні українські діячі культури та науки виїжджали до інших країн у ХХ ст. під час радянської влади, щоб уникнути переслідувань

Виконуємо завдання.

1. М. Грушевський

А. «Історія запорозьких козаків»

2. Д.Яворницький

Б. автор віршованого перекладу «Слово о полу Ігоревім»

3.М. Максимович

В. Історія України-Русі


Опрацьовуючи параграф звертаємо увагу на імена відомих українських істориківв.

М.Максимович, М.Костомаров, В.Антонович, Д.Яворницький,

М.Грушевський, Н.Полонська -Василенко

Музичне мистецтво

Тема1. Симфонічна музика

1. Опрацювати матеріал підручника ( ст. 114-116).

2.Прослухати першу частину симфонії №40 В. А. Моцарта, намагаючись простежити, як розвивається головна тема, як змінюється музика.

https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A

3. Виконати пісню

https://youtu.be/h5RTnAjWVgM

Математика

Урок 1 Множення десяткових дробів

1. Вивчити п. 38

2. Виконати впр. 1305,1311,2312,1323

Урок 2 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 38

2. Виконати впр. 1327,1329,1332,1338

Урок 3 Окремі випадки множення

1. Вивчити п.39

2. Виконати впр.1354,1356,1360,2363

Урок 4 Ділення десяткового дробу на натуральне число

1. Вивчити п. 40

2. Виконати впр. 1371,1373,1377,1385,1395

Урок 5 Розв'язування вправ

1. Повторити п.40

2. Виконати впр. 1403(1,2,6),1405,1408,1411,1413,1419

Урок 6 Ділення десяткового дробу на десятеовий дріб

1. Вивчити п.41

2. Виконати впр. 1436,1434,1443,1445,1449

Урок 7 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 41

2. Виконати впр. 1456(1,3),1451,1464,1467,1473(1,2,6)

Урок 8 Розв'язування вправ

1. Повторити п.41

2. Виконати впр.1477,1479,1483,1486,1487

Урок 9

Завдання для перевірки знань 8 ст. 311-312

Урок 10 Відсотки. Знаходження відсоткіа від числа

1. Вивчити п.42

2. Виконати впр.1494,1496,1498,1506

Урок 11 Розв'язування вправ

1. Повторити п.42

2. Виконати впр. 1508,1512,1514,1517,1518

Урок 12 Розв'язування вправ

1. Повторити п. 42

2. Виконати впр. 1519, 1521,1524,2530,1532

Урок 13 Практична робота /Files/images/0_karantin/Пр.роб.мат.jpg

Німецька мова

Урок №1. На уроці німецької мови.

1.Опрацьовуємо нові ЛО c.148: записуємо в зошит-словник, шукаємо переклад у словнику і вивчаємо.

2. Впр.2 с.149.Знайдіть вирази, що не підходять до уроку німецької мови. Усно.

3. Впр.3 с.149.сформулюйте відповідь на запитання Was machst du in der Deutschstunde gern\nicht gern?

4. Впр.4с.149 читаємо, перекладаємо.

5. Дайте відповідь на запитання: Was machst du in der Deutschstunde?(письмово)

Урок № 2-3 Школа моєї мрії. Школа майбутнього.

1.Опрацьовуємо нові ЛО c.150: записуємо в зошит-словник, шукаємо переклад у словнику і вивчаємо.

2. впр.2 с.150. Доповніть речення виразами з рамочки. Wie stellt ihr euch eine Traumschule vor? Якою є школа вашої мрії?(письмово)

3. Прослухавши запис заповнити таблицю

Впр.3 с.131

4.Розглянь малюнок впр.4 с.151 Sieh dir das Bild an. Beantworte die Fragen

Wie findest du diese Schule? Was kann man hier machen? (усно)

Урок № 4. Наше шкільне життя. Узагальнення і закріплення лексичного матеріалу теми.

1.Повторюємо лексику теми. (словник)

2. Напишіть короткі тексти про школу в майбутньому та намалюйте малюнок до тексту.

3. Впр.2 с.152 Знайдіть 18 слів до теми у табличці.

Урок № 5 Подорож. Куди ти їдеш?

1.Опрацьовуємо нові слова і записуємо в словник:

Die Ukraine - Україна

Die Bundesrepublik - Німеччина

Die Schweiz - Швейцарія

Die Türkei - Туреччина

Die USA - США

Die Niederlande - Нідерланди

Frankreich - Франція

Spanien - Іспанія

2.Grammatik

У нім.мові більшість назв країн та міст належать до середнього роду і вживаються без артикля. Як Österreich, Frankreich, Spanien

Отже ставимо запитання де? Wo?

in Österreich - в Австрії

in Frankreich – у Франції

in Spanien – в Іспанії

Ставимо запитання куди?wohin?

Nach Österreich - в Австрію

Nach Frankreich – у Францію

Nach Spanien – в Іспанію

Розглянемо назви країн жіночого роду: die Ukraine, die Schweiz, die Türkei. Зверніть увагу як змінюється артикль в залежності від запитання.

Wo? Де?

In der Ukraine - в Україні

In der Schweiz – в Швейцарії

In der Türkei – в Туреччині

Wohin? Куди?

In die Ukraine – в Україну

In die Schweiz – в Швейцарію

In die Türkei – в Туреччину

І країни чоловічого роду

Der Irak

Der Iran

Wo?

Im Irak - В Іраку

Im Iran - В Ірані

Wohin? Куди?

In den Irak – в Ірак

In den Iran - В Іран

Множина

Die Niederlande -Нідерланди

Die USA – США

Wo? Де?

In den Niederlanden – В Нідердандах

In den USA - В США

Wohin? Куди

In die Niederlande - В Нідерланди

In die USA - В США

3.Розглянемо для закріплення табличку на стор.156, прочитаємо і перекладемо ії.

Усно виконуємо впр.2а на стор.155. Відповідаємо на запитання: Де проживають ці люди? Куди вони хотіли б поїхати?

4. Прочитайте анкети на стор.157 впр.4

Розкажіть про осіб за прикладом: (першу анкету описую як приклад)

John ist 44 Jahre alt. Er lebt in den USA. Er ist Informatiker von Beruf. Er ist verheiratet. Seine Frau heißt Anna. Sie haben zwei Kinder. Sarah ist 7 und Peter ist 6. John möchte nach Portugal, nach Frankreich, nach Brasilien und in die Türkei fahren.

5. В зошиті описуємо одну з осіб письмово за моїм прикладом.

6. Виконуємо письмово впр.6 стор.157, описуємо одного з батьків або родичів за планом.

Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi