Географія

Урок 1 Тектонічна будова і рельєф Євразії

1. Тектонічна будова материка.

2. Найбільші рівнини

3. Гори

4. Корисні копалини

https://www.youtube.com/watch?v=kJXcXZsAR-Q

Вивчити п.44. Основні форми поверхні позначити на контурній карті.

Урок 2-3 Клімат Євразії. Кліматичні пояси і типи клімату

1. Формування клімату.

2. Кліматичні пояси.

3. Практична робота 11.

Вивчити п.45. Виконати у зошит практичну роботу «Визначення типів клімату Євразії за допомогою кліматичних діаграм» ст.201

Урок 4 Води суходолу

1. Ріки басейну Атлантичного океану.

2. Ріки басейну Північного Льодовитого океану.

3. Ріки басейну Тихого океану.

4. Ріки басейну Індійського океану.

5. Озера Євразії

6. Льодовики і багаторічна мерзлота.

https://www.youtube.com/watch?v=TbkHT3W7uWM

Вивчити п.46. Позначити на контурній карті ріки та озера Євразії

Урок 5-6 Природні зони Євразії. Висотна поясність. Зміни природи материка людиною.

1. Природні зони арктичного і субарктичного поясів.

2. Лісові зони помірного поясу.

3. Степи і пустелі Євразії

4. Природні зони субтропіків.

5. Природа тропічних і екваторіальних широт.

6. Висотна поясність.

https://www.youtube.com/watch?v=AVgDD_bbJpk

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-7-klas-prirodni-zoni-vrazi-21694.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-geografi-7-klas-prirodni-zoni-vrazi-chastina-ii-23518.html

https://www.youtube.com/watch?v=Yj9cWDxKIvo

Вивчити п. 47-49. Позначити природні зони на контурній карті.

Українська мова

Урок 69

Тема. Правопис прислівників на –о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників. Читання мовчки тексту, що містить прислівники, з’ясування ролі прислівників у мовленні.

1. Розподільний диктант.

Записати у дві колонки з прикінцевим:

а) – и;

б) – і.

Наскільк…, філософськ…, дедал…, навшпиньк…, двіч…, дос…, вдалечин…, знестям…, гігантськ…, заоч…, насправд…, віднин…, звідусюд…, вельм…, допок…, ззовні, навкулачк…, навкруг…, ополудн…, залюбк…, навпомацк…, наприкінц…, насторож…, навпрошк….

Назвати прислівники, утворені від іменних частин мови.

2.Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

- Опрац. теор-го матеріалу: ст. 136;

- впр.386.

2. Дослідження-спостереження.

- Записати пари слів. Дослідити, який логічний зв'язок властивий прислівникам. Пояснити правопис їх. Назвати орфограму.

Вільно - вільніше, гірко - гірше, грубо - грубіше, голосно - голосніше, щиро - щиріше, романтично - романтичніше, густо - густіше, віртуозно- віртуозніше.

- Дослідити, чи всі прислівники в простій формі ВИЩОГО ступеня порівняння закінчуються на -е.

V. Закріплення вивченого.

1. Розподільний диктант.

- Від поданих прикметників утворити прислівники суфіксальним способом. Записати їх у дві колонки. Обґрунтувати вживання цих голосних.

Багатозначний, безжалісний, байдужий, нудний, блискучий, ближчий, даремний, хороший, цілющий, грозяний, жагучий, добрячий, титанічний, ГОЖИЙ, СИМВОЛІЧНИЙ.

- До виділених слів дібрати антоніми. Утворити від них прислівники. Визначити в них суфікси.

2. Дослідження-пошук.

- Виписати прислівники, утворені від дієприслівників. Свій вибір обґрунтувати. Зробити словотвірний аналіз їх.

Захопливо, буквально, боязко, рипуче, в'яло, сатирично, зарано, воєдино, вражаюче, задовго, голодно, скрипуче, запевне, горизонтально, терпляче, скісно.

- Визначити, до яких розрядів за значенням належать прислівники. Прислівники часу розібрати за будовою.

- Дослідити, від яких прислівників можна утворити ступені порівняння.

VI. Проведення читання мовчки.

1. Читання учнями тексту с.215

2. Виконання тестів с.216.

. Д/з: §38, впр. 387.

Урок 70. Урок розвитку мовлення.

Тема. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників та дієприслівників (усно).

Завдання для учнів:

1. Прочитати початок розмови двох товаришів. Уявити мовленнєву ситуацію.

– Мої вітання, Євгене!

– Привіт, Сергію!

– У мене є гарна ідея! Давай сьогодні разом пограємо в комп’ютерні ігри. Я спробую створити нову трасу…

– Це, звичайно, добре, але я вже свій час сьогодні біля комп’ютера використав.

– Як це?

– Такий у мене розпорядок дня.

– Ти що? Не зрозумів…

– …

- Пригадати, що таке дієприкметник і дієприслівник, і продовжити діалог, дискутуючи про розпорядок дня Євгена, використовуючи в репліках дієприкметники і дієприслівники. Наприклад, розвинена (людина), витрачений (час), досягнутий (успіх), докладені (зусилля), заслужена (перемога), проводячи, граючи, не відпочиваючи тощо.

Розігрування кількох складених діалогів.

- Хто із хлопців (учасників діалогу) має переконливіші аргументи щодо комп’ютерних ігор та дотримання розпорядку дня?

2. Творче моделювання

Прочитати. Вставити пропущені репліки, поміркувавши, яких саме реплік бракує в діалогічному тексті (текст діалогів учні мають перед очима).

– Маринко, ти коли приїхала?

– У неділю!

– …?

– Я брала участь в олімпіаді з математики. Було багато учасників, але я посіла друге місце, бо наполегливо готувалася.

– …?

– Моя сестра вступила до університету, тепер вона – студентка, я теж мрію навчатися у вузі.

– …?

– Хочу в майбутньому займатися улюбленою справою, а для цього зараз потрібно гарно вчитися. А ти хіба не мрієш про навчання в університеті?

– ...

– Гадаю, що всього можна досягти, маючи бажання і наполегливість.

- Розподілити ролі й розіграти діалог

ІV. Домашнє завдання.

Скласти і записати діалог «Небезпека корона вірусу» варіант 1 – між однокласниками; варіант 2 – між батьком і сином або матір’ю і донькою,використовуючи дієприслівникові звороти(Уникаючи скупчення людей,дотримуючись правил гігієни………)

Урок 71

Тема: Написання прислівників разом, через дефіс та окремо.

Завдання для учнів:

*опрацювати *39

*виконати вправи 393,395

1. “Мозковий штурм”

1 група. Виписати прислівники із хмаринки.

2 група. З поданих слів скласти розповідь про прислівник./Files/images/0_karantin/група 1.png/Files/images/0_karantin/група 2.png

/Files/images/0_karantin/опрацювати.png

/Files/images/0_karantin/дефіс.png

Проблемне питання:

-Поміркуйте, чому прислівники, що пишуться окремо, називаються прислівниковими сполуками? Свої міркування звірте з таблицями або ж із теоретичним матеріалом в підручнику.

Закріплення здобутих знань

1.Розподільний диктант

Записати прислівники у три колонки, пояснити їх правопис. (Представники першої групи пояснюють правопис прислівників разом, другої – через дефіс, третьої – окремо ).

Не сьогодні-завтра, вниз, напевно, мало-помалу, більш-менш, вгорі,

навприсядки, нарешті, по-козацькому, по-українськи, по-лисячи, по-третє,

ліворуч, мимохідь, рік у рік, день у день, будь-де, хтозна-куди.

Станція «Ігрова»

2.Лінгвістична гра «Знайди прислівник»

Академік-фізик, по-сусідськи, альфа-промені, бозна-як, буро-зелені, будь-як, давним-давно, п’ять-шість, десь-колись, білий-білий, ходив-ходив, часто- густо, де-небудь, великий-превеликий, англо-український, де-небудь, якось-то, міні-футбол, по-твоєму.

3.Пояснювальний диктант

Списати, розкриваючи дужки. Визначити синтаксичну роль прислівників. Виділити орфограму «Дефіс у прислівниках».

1) Діло сяк(так) волочиться, та покинути не хочеться (Нар. творчість).
2) Тихо(мирно) спала зграя лебедина (Олександр Олесь).
3) Усяк розумний (по)своєму: один спершу, а другий потім (Нар. творчість).
4) Ось(ось) прийду до хатоньки моєї, де мати жде мене (Олександр Олесь).
5) Тихо(тихо) лопотить на деревах листя та гуде у траві джміль (В.Нестайко).
6) Спів веселий давно(давно) помалу стих (Олександр Олесь).

Визначити розряд за значенням прислівників.

4.Лінгвістична гра «Добери синонім»

До поданих сполучень слів дібрати з довідки прислівники-синоніми. Пояснити, яким способом утворені ці прислівники.

На босу ногу, ненароком, по дорозі, дедалі, з власної волі, справа, похапки, зліва, навзнаки, заразом, проти волі, будь-коли.

Довідка:мимохіть, водночас, босоніж, нашвидкуруч, повсякчас, чимраз, мимохідь, праворуч, самохіть, горілиць, силоміць, ліворуч.

5.Творче конструювання

Від прикметників утворити за зразком прислівники префіксально-суфіксальним способом. Сформулювати правило написання прислівників через дефіс.

Зразок. Дідівський → по-дідівському, по-дідівськи.

Іспанський, материнський, богатирський, азіатський, братський, командирський, європейський, дитячий, мисливський, панібратський, свійський.

Прислівники, утворені від виділених прикметників, розібрати за будовою.

Домашнє завдання

1. Увести подані слова в самостійно складені речення. Пояснити їх правопис.

По-вашому — по вашому; по-восьме — по восьме; по-домашньому — по домашньому.

2. Пояснити, чому подані пари спільнокореневих слів пишуться по-різному.

Попросту — по-простому,

порізно — по-різному.

Урок 72

Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівників та прислівникових сполу

Завдання для учнів:

Словниковий диктант з ключем. Записати прислівники, пояснити їх написання.

Всього-на –всього, сонно, емоційно, від усюди, не до вподоби, аніяк, шалено, на вибір, хтозна-скільки, раз у раз, утричі, кінець кінцем, анітрохи, хоч-не хоч.

Поясніть вивчені орфограми в словах. Підкресліть перші літери, а в прислівниковій сполуці на вибір – 4 літеру, у вас вийде початок речення.

«Все в наших руках, тому їх не можна опускати» Коко Шанель.

1. Представлення теми.

- Хто ж така Коко Шанель?

- Подивіться на її фото. Як вона виглядала? Чи є нам чого у неї повчитися?

- Сьогодні й ми спробуємо себе відчути частково творцями: рекламодавцями або законодавцями моди.

- Отже, нам потрібно скласти текст рекламного буклета молодіжного вбрання, тому спочатку з’ясуємо, що ж таке буклет?

- На столі лежать різні види реклам. Підійдіть і візьміть той, який ви вважаєте є буклетом.

- А тепер побачимо, хто ж був правий.

- А тепер скажіть, що ж таке реклама? (Реклама – спеціальна інформація, що розповсюджується у будь-якій формі з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку. Реклама впливає на свідомість людини, тому без знання психології реклама не може бути ефективною).

- Чи завжди реклама буває ефективною,вдалою?

- Що потрібно, щоб реклама не відштовхувала, а привертала увагу?

РОБОТА за варіантами.

1 в. – відредагувати речення.

Ти сьогодні кльово вдітий (Ти сьогодні гарно одягнутий)

Я знаю,де є афігенно модні шмотки. (Я знаю де є шалено модний одяг)

Будемо отпадно смотрється у цьому присіді. (Будемо прекрасно(неповторно) виглядати у цьому вбранні)

Ти виглядаєш стрьомно. (Ти одягнутий недоречно. Ти виглядаєш смішно).

2 в. Складіть речення, використовуючи опорні слова та сполуки слів.

Гарно, зі смаком, стильно, до вподоби, сучасно, на вибір, молодіжно, до вподоби

Створення буклета.

1. Буклет «Одяг на нестандартні свята (Хелловін)»

2. Колаж «Шкільний одяг»

3. Колаж «Одяг-треш»

4. Колаж «Вечірній одяг»

5. Колаж «Джинсовий одяг».

Завдання: створити буклет, використовуючи додатковий матеріал, написати текст реклами одягу, використовуючи прислівники та прислівникові сполуки. По завершенню роботи проставте в табличку бали.

Представлення роботи – відгук

Українська література

Уроки 48-49

Тема В. Симоненко Коротко про митця. Вірш – пісня „Лебеді материнства”. Фольклорна основа поезії.Символічний зміст образу лебедів.Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші « Ти знаєш,що ти- людина?».Романтичний порив ,прагнення пошуку,відкриттів у поезії«Гей,нові Колумби й Магеллани».

Завдання для учнів:

*опрацювати біографію поета за підручником;

*переглянути презентацію до вірша «Лебеді материнства»(дадається)

* прочитати вказані поезії та визначити тему,ідею,худ.засоби.

*вивчити напам’ять 1 поезію(на вибір)

Додаткова інформація:

У творі «Лебеді материнства» є буквальний і символічний зміст. Слів-образів, що мають символічне значення, багато. Вони сприяють розумінню тексту.

Символом називають умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища. Символи можуть бути різні: державні, художні, наукові, народні, фольклорні та інші.

Лебеді — символ чистоти, милосердя, Діви Марії. Тобто у вірші це — птах матері.

Півень у праукраїнців вважався передвісником зорі, а отже, пробудження життя.

Зорі — присутність божества, ангела-посланця Бога, надія. Оскільки у християнстві зорі означають божественне благе ставлення, то в даній поезії мова йде про благе ставлення Бога до дитини.

Лимани (вода) — символ народження; символ мінливого людського життя.

Верба – слов’яни вважали її символом родинного вогнища. Молодих обов’язково водили навколо куща лози. З вербою лягали і в домовину.

Тополя – оберіг українців; символ рідної землі, свободи, України, дівочої та жіночої краси, стрункості, гнучкості, смутку, самотності; за легендою, тополя – дерево, на яке перетворилася дівчина або жінка внаслідок певних трагічних обставин.

Мати є символом усіх духовних речей. „Материнська добра ласка в неї за плечима": мати — джерело духовності, усього доброго і ніжного.

«Білява хата» - це свого роду візитна картка України.

Образ жінки-матері в неподільній єдності з образом матері-Батьківщини. Обидві матері стоять на чатах біля колиски дитини, оберігаючи її спокій, навчаючи доброти й мудрості.

Біологія

Урок 1. Рух тварин

Життя вимагає руху

Аристотель

Робота з підручником

Завдання №1: які особливості руху тварин

Завдання №2: які є види руху тварин

Завдання №3: від чого залежить симетрія тіла тварин

wym-1584890443441 wym-1584890418956

Заповнити таблицю

Типи тварин

Тип скелету

Вид руху

Тип симетрії

Одноклітинні організми

Кишковопорожнинні

Плоскі черви

Кільчасті черви

Комахи

Молюски

Хребетні

Домашнє завдання. Опрацювати матеріал з підручника параграф 33; виписати нові терміни

Урок 2-3. Покриви тіла Лабораторне дослідження: Особливості покривів тіла тварин.Подразливість тварин.

Постановка проблемного питання:

— Якби до вас прийшла жаба за порадою, змінювати їй шкіру чи ні, або бурий ведмідь — змінювати йому коричневе хутро на біле чи ні, що б ви їм порекомендували?

Характерні ознаки покривів тварин різних груп

Тварини

Особливості покривів тіла

Одноклітинні

Тіло вкрите зовнішньою клітинною мембраною. У багатьох найпростіших (джгутикові, інфузорії) є еластична оболонка — пелікула

Кишковопорожнинні

Епітеліально-м’язові клітини зовнішнього шару (ектодерми) виконують покривну функцію

Кільчасті черви

Одношаровий епітелій (епідерміс) і тонка кутикула, яка виділяється епітелієм. Багато слизових залоз

Молюски

Тіло вкрите шкірною складкою — мантією, що вистелена одношаровим епітелієм, у якому міститься велика кількість залозистих клітин

Членистоногі

Одношаровий епітелій, який утворює товстий шар хітинізованої кутикули. У ракоподібних кутикула насичується кальцій карбонатом і перетворюється на панцир

Риби

Шкіра з багатошарового епітелію і дерми. Укрита лускою і містить багато слизових залоз

Амфібії

Шкіра гола з багатошарового плоского епітелію і дерми. Містить густу сітку кровоносних судин і слизові залози

Рептилії

Шкіра суха з багатошарового епітелію і дерми. Шкірні залози відсутні. Характерне зроговіння епідермісу і наявність рогових лусочок, щитків або пластинок, які вкривають тіло

Птахи

Шкіра суха, тонка з багатошарового епітелію і дерми. Шкірні залози відсутні (крім куприкової). Є похідні епідермісу — пір’я, рогові чохли (утворюють дзьоб, кігті, рогові щитки (вкривають нижню частину ніг)

Ссавці

Шкіра товста з багатошарового епітелію і дерми. Утворює різноманітні похідні — шкірні залози (потові, сальні, пахучі, молочні), волосяний покрив, кігті, нігті, копита, луску тощо

— Які функції виконують покриви різних груп тварин?

Функції покривів тіла тварин:

1) захисна;

2) видільна;

3) дихальна;

4) терморегуляційна;

5) обмінна.

Лабораторне дослідження:

Хід роботи:

ТВАРИНАОСОБЛИВОСТІ
ПОКРИВУ
ЗНАЧЕННЯ ПОКРИВУ ДЛЯ ОРГАНІЗМУ
РАКОПОДІБНИХ
РИБ
ЖАБИ
ЯЩІРКИ
ПТАХА
ССАВЦЯ

У літературі можна знайти багато описів дослідів, проведених з одноклітинними тваринами. Наприклад, якщо помістити на скло краплю чистої води і краплю води з інфузоріями і з’єднати їх тонким водяним каналом, а потім у краплю з інфузоріями покласти маленький кристалик солі, то туфельки перепливатимуть у краплю із чистою водою: для інфузорій розчин солі шкідливий.Якщо в краплю з інфузоріями нічого не додавати, а в краплю чистої води додати трохи настою з бактеріями, тоді туфельки зберуться навколо бактерій — своєї звичайної їжі. Якщо пробірку з інфузоріями почати нагрівати, то можна побачити, що вони спочатку будуть рухатися до тепла, а з підвищенням температури переміщуватимуться у найвіддаленішу частину пробірки.

Основні функції органів чуття — сприйняття певного подразника, що діє на організм.

Заповнення таблиці «Характеристика органів чуття тварин різних груп»

Група тварин

Органи

зору

нюху

слуху

дотику

смаку

Домашнє завдання. Опрацювати матеріал з підручника параграф 35 та 37; виписати нові терміни

Урок 4 Регуляція функцій. Нервова система

Нервова система – найскладніша і найважливіша система керування та зв’язку в тваринному організмі.

Перевірка домашнього завдання письмово в зошит

«Вірю — не вірю».

Учням необхідно позначити пропоновані твердження познач­ками «+» — вірю або «–» — не вірю.

Чи вірите ви, що

1) рух амеби до кристалика цукру — це позитивний таксис?

2) у павуків 8 пар простих очей?

3) риби мають внутрішнє вухо?

4) комахи мають фасеточні очі?

5) очі амфібій захищені трьома повіками?

6) рух інфузорії до джерела живлення — це негативний фототаксис?

7) бічна лінія характерна для риб та пуголовків жаб?

8) ознакою органа слуху ссавців є наявність вушної раковини?

9) для одноклітинних організмів характерні примітивні рефлекси?

10) усі ссавці здатні до ехолокації?

11) органи нюху риб представлені нюховими капсулами?

12) усі тварини однаково відповідають на різні види подразнень?

Заповнення таблиці

Нервова система плоских червів

Нервова система кільчастих червів

Нервова система молюсків

1 —

1 —

1 —

2 —

2 —

2 —

3 —

3 —

4 —

Типи нервових систем тварин

Тип нервової системи

Характеристика

Тварини, яким притаманна нервова система

Дифузна

Стовбурова

Вузлова

Трубчаста

Домашнє завдання §36

Музичне мистецтво

Тема 1-2. Рок- опера

1 Опрацювати матеріал підручника ( ст. 89-93).

https://pidruchnyk.com.ua/706-muzika-7-klas-masol-2015.html

Додатково можна переглянути презентацію за посиланням https://infourok.ru/prezentaciya-do-uroku-z-muzichnogo-mistectva-rokopera-3634394.html

2. Послухати фрагменти з рок-опер:

- «Біла ворона» https://youtu.be/MAYjDXiGbdU

- «Моцарт» https://youtu.be/gjaaP2nb25w

Спробуйте дати відповідь на питання:
- Які види мистецтва можуть взаємодіяти в рок-опері?

- Які особливості музичної мови та манери виконання вокальних номерів відрізняють рок-оперу від опери?

Короткі відповідь на подані запитання, а також враження від прослуханої музики ви можете надсилати на електронну адресу tania.com2020@meta.ua

3. Повторити пісню «Червона рута» https://youtu.be/8xG05v5QtH4

Хімія

ТЕМА: ВИГОТОВЛЕННЯ РОЗЧИНІВ

· Довідка учню:

- нагадуємо, для виконання самостійної роботи слід використовувати наступні формули:

· 1. Масова частка розчиненої речовини – це відношення маси розчиненої речовини до маси розчину, що виражається у частках одиниці або у відсотках:

m р.р.

ω% = --------- • 100 % m розч. = m р.р. + m ( Н2О)

m розч.

Наприклад: ω% = 5% або ω = 0,05

2. Інколи, ми користуємося розчинами вимірюваними у одиницях об'єму:

mрозч.

1л = 1000мл ρрозч. =m/ Vрозч.

ρН2О= 1г/мл .

ρ – густина

mрозч. = ρрозч. Vрозч.

mрозч.

Vрозч.= ------------

ρрозч.

3.Основні формули:

ω% •m розч.m р.р. • 100%

m р.р. = ------------------ m розч.= ------------------

100 %ω%

А тепер завдання:

В-1

(за списком від 1-10)

1.Впр.4,6 стор.159 підручник Савчин М.

2.Закінчити рівняння реакцій:

a)K + H2Ob)MgO + HCl

3.Досліджуємо вдома (в кінці всіх завдань стор.159)

В-2

(за списком від 11 і до кінця)

1. Впр.7,8 стор.159 підручник Савчин М.

2. Закінчити рівняння реакцій:

a)Mg + H2SO4b)SO3 + H2O

3. Досліджуємо вдома (в кінці всіх завдань С.159)

N.B. Виконані завдання надсилати на електронну адресу: kenezolga222@gmail.com

Інформатика

Урок 25 Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.

Відкривши середовище Scratch видалимо стандартного спрайта, додамо сцену у вигляді крапок з теки «Інше» та мишку Герберта з теки «Тварини». Програмний код буде наступний:

Заголовок

Коли буде натиснуто зелений прапорець завжди:
2. Змінювати образ на mouse1-b
3.Слідувати за вказівником мишка та переміститись в точку де вказівник встановлено
4.Зачекати 0,07 секунд
5.Змінити образ на mouse1-а
6.Зачекати 0,07 секунд

/Files/images/0_karantin/інф.7. 1 1.png
/Files/images/0_karantin/Інф. 7. 2.png

Додавши кота запрограмуємо його таким чином, щоб він постійно при натисканні зеленого прапорця наздоганяв мишку та при дотику сповіщав повідомлення:

/Files/images/0_karantin/1нф.7 3.png
Для Герберта додамо ще один образ «Привид», щоб коли котик його спіймав він перетворився на привида.

Для Герберта додамо дії при отриманні команди «Спіймано».

Для кота Фелікса також додамо команди реагування на повідомлення «Спіймано» - переміщення у висхідне положення.

/Files/images/0_karantin/інф. 7. 4.png

Додамо нашій грі ціль. За допомогою змінної «Час гри» будемо рахувати наскільки довго ми зможемо протриматись проти котика.

· Практичне завдання

1. Створити власну папку.

2. Відкрийте середовище програмування Scratch та створіть гру «Кіт Фелікс та мишка Герберт» за опрацьованим на уроці зразком:

/Files/images/0_karantin/інф 7 5.png
/Files/images/0_karantin/інф 7 6.png

3. Збережіть проект з назвою «Кіт Фелікс та мишка Герберт V.1».

4. Удосконаліть гру додавши та запрограмувавши змінну «Життя» таким чином, щоб миша мала всього 3 життя. Та коли життя закінчились гра зупинялась.

5. Збережіть проект з назвою «Кіт Фелікс та мишка Герберт V.2».

6. Удосконаліть гру додавши та запрограмувавши змінну «Швидкість» таким чином, щоб швидкість руху кота Фелікса постійно збільшувалась та при 200 секундах дорівнювала 10 крокам.

7. Збережіть проект з назвою «Кіт Фелікс та мишка Герберт V.3».

Підведення підсумків уроку

· Бесіда за питаннями

1. Яким чином взаємодіють об’єкти в грі «Кіт Фелікс та мишка Герберт»?

2. Опишіть алгоритми удосконалення гри за допомогою змінних «Життя» та «Швидкість»

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Розробити власний проект із взаємодією 3 об’єктів на основі опрацьованого на уроці. Використати змінні рахунок, життя, час гри.

Урок 26 Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.

Сьогодні ми з вами будемо розробляти проект моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.

Створюючи програмні проекти, котрі стосуються ігрового процесу, потрібно правильно встановити межу складності проекту. Сьогодні ми намагатимемось встановити цю межу в ігровій імітації «Кажан» за допомогою перешкод.

Поглянемо на проект котрий потрібно сьогодні створити. Див. презентацію

Для початку видалимо стандартний спрайт та створимо відповідний фон ігрової сцени.

Додавши кажана (головного героя) запрограмуємо імітацією руху. Для цього опишемо: коли натиснуто зелений прапорець оповістити «Нова гра» та завжди змінювати наступний образ з затримкою в 0,2 секунди.

Додамо змінну висоти (котра буде вказувати на поточну висоту та від неї ми будемо відштовхуватись при обрахунку гравітації). Відображати дану змінну на ігровому полі не потрібно.

Додамо скрипт керування спрайтом: коли отримуємо повідомлення нова гра переміститись в початкове положення -201 та 55, розвернемо в напрямку 90 градусів. Зачекаємо допоки не буде натиснуто клавішу пропуск та завжди змінимо «у» на поточну висоту й від поточної висоти віднімемо 1. Повернемо спрайта в напрямку 90 – висота (імітація нахилу) та якщо клавішу пропуск людина ще буде натискати збільшувати висоту на 4.

Зобразимо перешкоду та опишемо наступним чином: коли отримає перешкода повідомлення «Нова гра» сховати об’єкт та чекати натиснення клавіші пропуск. У разі натиснення клавіші демонструємо перешкоду та завжди переміщувати на початок (2400;0), та поки значення буде меншим за -300 змінювати поточне положення по осі «х» на -5.

Умовою програшу буде дотик до коричневого кольору землі або до перешкоди. Якщо така умова буде виконана оповістимо повідомлення «Нова гра»

Практичне завдання (Слайд31-32)

Завдання

Створити проект «Кажан» за продемонстрованим зразком:

Додайте лічильник очок. Кожна перешкода додає 1 бал.

Створіть змінну «Життя», яка буде зменшуватися на 1 при кожному програші.

Збережіть проект у власну папку з назвою «Кажан».

Домашнє завдання. На основі вивченого матеріалу створити гру «Маріо». Ціль гравця перестрибнути найбільшу кількість перешкод й встановити рекорд. (Зображення спрайта знайти в інтернеті)

Історія України

Урок 1. Монгольська навала на українські землі.

Опрацювати параграф 18. Виписати основні дати та термінологію (вивчити). Див. презентацію

Переглянути відео wym-1585031765451

wym-1585031827954

Урок 2. Галицько-Волинська держава за Данила Галицького

Опрацювати параграф 19.Виписати основні дати та термінологію (вивчити). Див. презентацію

Переглянь відео: wym-1585031991897 wym-1585032021169

Урок 3. Галицько-Волинська держава за нащадків Данила Галицького

Опрацювати параграф 20.Виписати основні дати та термінологію (вивчити). Див. презентацію

Переглянь відео wym-1585032218333 wym-1585032256712

Кiлькiсть переглядiв: 801

Коментарi