Всесвітня історія

Урок 1 Міжнародні відносини наприкінці 19- початку 20 ст.

Словничок

Військово-політичний союз (блок) - союз або угода держав з метою спільних дій для досягнення політичних, економічних і військових цілей.

Троїстий союз - військово-політичний блок Німецької імперії, Австро-Угор- ської імперії та Королівства Італія, який утворився в 1879-1882 рр. і був спря­мований проти Французької республіки, Російської імперії та Великої Британії.

Антанта (з фр. згода) — військово-політичний союз Великої Британії, Франції та Росії, який сформувався впродовж 1904-1907 рр. для боротьби з Троїстим союзом.

державами.

Утворення троїстого союзу Утворення Антанти
/Files/images/0_karantin/історія 9.jpg

Словничок

Гонка озброєнь - прискорене накопичення запасів зброї та військової техні­ки; якісне й кількісне суперництво у військовій силі між країнами, які протистоять одна одній.

Росія

• Російська імперія розглядала окуповані українські землі як «власну» територію, населену «малоросами».

• Стратегічною метою політики щодо України було приєднання до укра­їнських етнічних земель Галичини, Буковини й Закарпаття, які на межі XIX- ХХ ст. входили до складу Австро-Угорської монархії.

• Національний український рух, насамперед у Галичині, розглядався як загроза «цілісності» Російської імперії. Галичина вважалася епіцентром укра­їнського «сепаратизму».

• Морально й матеріально підтримувала в Україні москфофільські на­строї.

Насаджувала на українських землях Російську православну церкву, за­бороняла українську мову, проводила жорстку русифікацію з метою приду­шення найменших проявів українського національного духу.

Німеччина

• Україна — один з етапів «походу на Схід» (Drang nach Osten); джерело забезпечення продуктами харчування (житниця Європи), багата на природні ресурси й сировину країна.

• Звільнення України з-під російської окупації було одним із кроків до створення «Серединної Європи» — союзу держав, у якому Німеччина була б економічним і політичним лідером.

• Припускала можливість виникнення після розпаду Російської імперії українського державного утворення, що перебувало б під впливом Німеччини.

Австро-Угорщина

• Україна цікавила Габсбурзьку монархію насамперед як сировинний і продовольчий ресурс.

• Змагалася з Росією за вплив у слов’янському світі.

• За сприятливої міжнародної ситуації готова була приєднати до Габс- бурзької монархії ще й Волинь і Поділля.

• Прагнула прихилити на свою сторону не лише галицьких українців, а й українців Наддніпрянщини («рутенів»).

• Активно підтримувала український рух за межами Австро-Угорської імперії. Як далекосяжна мета розглядалося навіть створення за австрійської підтримки «Великої України» аж до р. Дону.

Отже, на межі ХІХ-ХХ ст. Україна посідала важливе місце в геополітичних планах Російської, Німецької та Австро-Угорської імперій. Усі три імперії пе­реслідували корисливі цілі й сприймали українські землі як арену боротьби за власні імперські інтереси.

Результати балканських воєн

• Погані відносини між Австро-Угорщиною й Сербією стали ще гірши­ми. Австро-Угорщина була сповнена рішучості не допустити Сербію до моря, а також придушити слов’янський націоналізм. Територіальні претензії Ав­стро-Угорщини на південному сході Балкан могли бути задоволені лише за однієї умови — Сербія мала зникнути з політичної карти. Сербія ж прагнула створити незалежну від Австро-Угорщини потужну слов’янську державу.

• Балканські війни недвозначно показали, як розподіляються симпатії ве­ликих держав: Німеччина обіцяла підтримку Австро-Угорщині проти сербів; Росія готова була підтримати сербів проти Австро-Угорщини; Болгарія, роз­чарована поразкою, готова була підтримати австрійців; Італія — союзник Ав­стро-Угорщини — відмовилася допомогти австрійцям на Балканах. Небезпеч­но загострилися відносини між Австро-Угорщиною та Сербією. Відчуваючи підтримку Німеччини, Австро-Угорщина терпляче чекала приводу для атаки на Сербію. Цей привід серби надали австрійцям у серпні 1914 р.

Домашнє завдання.

Терміни записуємо в зошит . Вчимо терміни.

Опрацьовуючи параграф складаємо хронологічну таблицю.

Основи здоров’я

Урок 25. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування.

Кожна людина унікальна, і тому треба вчитися говорити про себе позитивно. Це в свою чергу надає впевненості. Треба любити себе і поважати, і тоді людям поважати тебе буде легше.

Вправа Тест «вмієте ви слухати?»
Відзначте ситуації, що викликають у вас незадоволення, досаду або роздратування при бесіді з будь-якою людиною, будь то ваш товариш, учитель, випадковий співрозмовник.
1. Співрозмовник не дає мені висловитися, постійно перериває мене під час бесіди.
2. Співрозмовник ніколи не дивиться на мене під час розмови.
3. Співрозмовник постійно метушиться: олівець і папір займають його більше, ніж мої слова.
4. Співрозмовник ніколи не посміхається.
5. Співрозмовник завжди відволікає мене питаннями та коментарями.
6. Співрозмовник намагається спростувати мене.
7. Співрозмовник вкладає в мої слова інший зміст.
8. На мої запитання співрозмовник виставляє Контрзапитання.
9. Іноді співрозмовник перепитує мене, роблячи вигляд, що не розчув.
10. Співрозмовник, не дослухавши до кінця, перебиває мене лише потім, щоб погодитися.
11.Співрозмовник при розмові зосереджено займається стороннім: грає в телефоні, протирає скельця окулярів і т. Д., І я твердо впевнений, що він при цьому неуважний.
12. Співрозмовник робить висновки за мене.
13. Співрозмовник завжди намагається вставити слово в моє оповідання.
14. Співрозмовник дивиться на мене уважно, не кліпаючи.
15. Співрозмовник дивиться на мене, ніби оцінюючи. Це турбує,
16. Коли я пропоную що-небудь нове, співрозмовник каже, що він думає так само.
17. Співрозмовник переграє, показуючи, що цікавиться бесідою, занадто часто киває головою, ахає і підтакує.
18. Коли я говорю про серйозне, співрозмовник вставляє смішні історії, жарти, анекдоти.
19. Співрозмовник часто дивиться на годинник під час розмови.
20. Співрозмовник вимагає, щоб всі погоджувалися з ним. Будь-яке його висловлювання завершується питанням: «Ви теж так думаєте?» Або «Ви не згодні?»

Підіб'ємо підсумки.

Отже, кількість ситуацій, що викликають у вас досаду і роздратування, становить:
14-20 - ви поганий співрозмовник, і вам необхідно наполегливо працювати над собою і вчитися слухати.
8-14 - вам притаманні деякі недоліки, ви критично ставитеся до висловлювань, але вам ще бракує деяких достоїнств гарного співрозмовника, уникайте поспішних висновків, не загострювати уваги на манері говорити, що не вдавайте, шукайте прихований сенс сказаного, що не монополізуйте розмову.
2-8 - ви гарний співрозмовник. Але іноді відмовляєте партнеру в повній увазі. Повторюйте ввічливо його висловлювання, дайте час висловити свою думку повністю, пристосовуйте свій темп мислення до його мови і можете бути впевнені, що спілкуватися з вами буде ще приємніше.
0-2 - ви відмінний співрозмовник. Ви вмієте слухати. Ваш стиль спілкування може стати прикладом для оточуючих.

Принципи формування здорових стосунків описує формула трьох «К»

Здорові стосунки = Кооперація + Комунікація + Компроміс

Кооперація — означає діяти як одна команда, використовувати синергію для досягнення спільної мети.

Комунікація — означає бути відкритим до спілкування, не замикатися в собі, завжди обговорювати з близькими те, що вас хвилює.

Компроміс — означає необхідність розв’язувати проблеми у стосунках шляхом взаємних поступок.

Домашнє завдання: § 21

Перша іноземна мова (німецька)

Для зворотнього зв’язку та (або) з метою додаткового консультування пишіть на електронну пошту natalie.maschiko@gmail.com

Урок 1 Подорож Україною

1.Записати у словник та вивчити нові слова(ст 168)

2. Впр. 3, ст.169 ( прочитати, перекласти, поставити п’ять запитань до емейлу).

Урок 2 Подорож Україною

1. Подивитися відео про визначні пам'ятки України і записати,про які пам'ятки йшлося у відео https://www.youtube.com/watch?v=XiqgDTxA3Oc

2. Впр.5, ст. 170( відповісти письмово на запитання)

Урок 3 Найбільші міста України ( урок 77, ст 171)

1. Записати і вивчити нові слова: das Gebietszentrum -обласний центр,

die Gesamtbevölkerung- загальна кількість населення.

2.Впр 2, ст 171( підібрати до малюнків назви міст)

3.Впр 6, ст 173( доповнити речення згідно статистики на ст 172)

Урок 4 Моє улюблене місто (урок 78, ст 174)

1. Записати нові слова у словник і вивчити :

Einmalig-неповторний

Einzigartig- єдиний

Die Herkunft- походження

Pflegen – піклуватися

2. Письмово : впр 1, ст 174( вставити пропущені букви), написати твір у зошит або у формі презентації про своє улюблене місто « Meine Lieblingsstadt»

Хімія

Урок 1. Горіння етанолу. Гліцерин

Всі органічні речовини здатні окислюватись і змінюється при цьому ступінь окиснення.

1. Горіння етанолу

При підпалюванні етанол горить світлим полум’ям із виділенням великої кількості теплоти. Під час горіння виділяється вуглекислий газ й вода:

C2H5OH + 3O2 → 2CO2+ 3H2O.

2. Реакція окиснення

Якщо в етанол занурити розжарену мідну спіраль, покриту чорним нальотом купрум (ΙΙ) оксиду, то спіраль стане блискучою, з’явиться специфічний запах альдегіду (запах оцтової кислоти).Це якісна реакція на спирти.

Якісна реакція на спирт

3. Взаємодія спирту з лужними металами

2C2H5OH (етанол) + 2Na → 2C2H5ONa (натрій етилат) + H2.

Спирти, подібно до води, бурхливо взаємодіють з металічним натрієм.Із збільшенням кількості атомів Карбону реакція відбувається повільно, вищі спирти реагують при нагріванні.

4. Взаємодія спиртів з лугами

C2H5OH + NaOH→ реакція не відбувається

З лугами спирти, за звичайних умов, алкоголятів не утворюють.

ОСНОВНЕ:

Спирти не забарвлюють лакмус у червоний колір, практично не взаємодіють з розчинами лугів, тому спирти не відносяться до кислот.

5. Дегідратація спиртів

а) при температурі до 140°С

C2H5OH (етанол)9-31-2 CH2 = CH2 (етилен)+ H2O;

б) якщо температура більша за 140°С при надлишку спирту, молекула води відщеплюється від двох молекул спирту, внаслідок чого утворюється простий етер:

2C2H5OH (етанол)9-31-3 C2H5 – O – C2H5 (діетиловий етер)+ H2O

6. Взаємодія спиртів з кислотами

Спирти реагують з органічними кислотами з утворенням складних етерів (естерів):

CH3 – COOH (оцтова кислота) + HO – C2H5 (етиловий спирт)CH3 – COO – C2H5 (оцтово–етиловий естер) + H2O.

ГЛІЦЕРИН – багатоатомний спирт,містить три гідроксильні групи і його ще називають пропантріол. Його загальна формула має вигляд: CH2OHCHOHCH2OH

Гліцерин проявляє властивості подібно до насичених одноатомних спиртів,але відмінна якісна реакція

Характерною реакцією гліцерину є утворення синього розчину при взаємодії з купрум(ІІ) гідроксидом Cu(OH)2.

Хімічні властивості гліцерину. Застосування гліцерину

Домашнє завдання: Вивчити §26 підручник М.Савчин, законспектувати вище зазначене.

Завдання1 Скільки літрів кисню необхідно для спалювання етанолу масою 23 г?

Завдання2 Виведіть формулу насиченого одноатомного спирту при взаємодії якого масою 7,4 г з металічним натрієм добуто водень об’ємом 1,12 л.

Завдання3 Виконати презентацію по темі: «Отруйністьметанолу й етанолу.Згубна дія алкоголю на живі організми.»(двоє учнів за бажанням).

N.B. Виконані завдання надсилати на електронну адресу: kenezolga222@gmail.com

Українська література

Урок 2. Тема жіночої долі у творчості Т. Шевченка. «Катерина»

Мати — це ім’я Бога на устах і в серцях маленьких дітей. В. Теккерей

Перевірка домашнього завдання. Виконати тести за посиланням: https://forms.gle/Mg5UzAmNcBCWbscj6

Однією з центральних тем у творчості Т. Шевченка є трагічна доля жінки в тогочасному феодально-кріпосницькому суспільстві.

Саме цій темі поет присвятив цілу низку творів, звертався до неї в усі періоди творчості. Серед них — поеми «Слепая», «Сова», «Наймичка», «Відьма» та інші, повісті російською мовою — ««Наймичка», «Капитанша», «Художник», «Музыкант».

2. Опрацювання твору Т. Шевченка «Катерина»

Опрацювати матеріал підручника с. 234-235 (пункт 7) (конспект) +

Записи у зошит:

* Написана у Петербурзі в 1838 році під час навчання Т. Шевченка в Академії мистецтв.

* Має присвяту ,,Василию Андреевичу Жуковскому на пам'ять 22 апреля 1838 года”.

* Названа за ім’ям сестри поета.

Тема: зображення трагедії селянки-покритки, зумовлену таким суспільним ладом, при якому пани могли безкарно знущатися з трудящих.

Ідея: висловлення глибокого співчуття до жінки-покритки і водночас, засудження жорстокості, підступності, бездушності панів, які глумилися над кріпаками (офіцер).

Основна думка:
а) Шануйтеся ж, любі, в недобру годину. / Щоб не довелося москаля шукать.
б) Через нещасливу долю своєї героїні Т. Шевченко розкриває соціальне коріння трагічної матері-покритки в тогочасному суспільстві й висловлює гнівний протест не лише проти консервативного побуту, забобонів і передсудів недобрих людей, а й проти існуючого ладу.

Жанр: реалістична ліро-епічна соціально-побутова поема.

Композиційна поема складається з 5-ти розділів:

  • звернення до дівчат-селянок;
  • народження нешлюбного сина;
  • прощання з батьками;
  • поневіряння Катерини на чужині;
  • зустріч із спокусником-офіцером і смерть Катерини.

Проблематика:

  • любов і страждання;
  • батьки і діти;
  • моральні закони тогочасного суспільства, їх порушення;
  • честь і безвідповідальність;
  • крах ілюзій.

Додаткова інформація.

У 1842 році Шевченко намалював картину «Катерина», яка є не ілюстрацією до поеми, а самостійним твором. На ній зображено повернення Катерини в село після прощання з офіцером — цього епізоду в поемі немає.

Д/З Прочитати Твір «Катерина» за посиланням:

http://litopys.org.ua/shevchenko/shev110.htm

Українська мова

Урок PM № 1 Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему

Опрацюйте поданий матеріал

Повідомлення — один з жанрів усного висловлювання; невеликий за обсягом твір на певну тему в публіцистичному стилі, призначений для публічного виголошення.

Повідомлення у публіцистичному стилі привертає увагу аудиторії до важливої суспільної або морально-етичної теми, розкриває неоднозначність розуміння цієї теми, її дискусійний характер. Повідомлення у публіцистичному стилі виявляє суб’єктивізм автора, його емоційне ставлення до повідомлення.

Джерелом для повідомлення в публіцистичному стилі може бути:

-інформація про події, яку подають ЗМІ;

-власні спостереження за фактами і явищами суспільного життя;

-інформація в Інтернеті;

-література.

Структура повідомлення

1. Вступ (зацікавлення, створення необхідного настрою).

2. Основна частина (наявність доказів на користь власної позиції, наведення переконливих фактів, прикладів).

3. Висновки (узагальнення положень основної частини, спонукання аудиторії до дискусії, виголошення заклику тощо).

Алгоритм підготовки повідомлення

Вибір теми й визначення мети повідомлення → збір інформації → структурування матеріалу → створення повідомлення.

Ознайомтесь з пам’яткою на с. 232

Вправа 500 (виконуємо вправу письмово, підписуємо і надсилаємо на адресу milka099175@gmail.com)

Історія України

Урок 45 - 46. Радикальний рух у Галичині. Утворення політичних партій. Русько-українська радикальна партія, Українська національно-демократична партія. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.

Опрацьовуємо параграф 25. Виписуємо в зошит основні поняття та терміни, дати.


/Files/images/0_karantin/Таня Ш.1.png/Files/images/0_karantin/Таня Ш.2.png/Files/images/0_karantin/Таня Ш.3.png

Урок 47. Практичне заняття. Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях.

Опрацьовуємо 26 параграф із записом у зошит відповідей на запитання до кожного пункту. Переглядаємо відео

Радикальний рух у Галичині напр ХІХ ст – YouTube https://www.youtube.com › watch


Виконуємо завдання ст. 183

Правознавство

Урок 22. Адміністративні правопорушення.

Опрацьовуємо параграф 25 та схеми, подані у презентації до уроку . Виділені терміни та поняття виписуємо в зошити .

Урок 23. Кримінальні правопорушення та кримінальна відповідальність.

Опрацьовуємо параграф 26.Виділені терміни та поняття виписуємо в зошити. Опрацьовуємо схеми, подані у презентації до уроку.

Біологія

Урок 1-2. Популяції живих організмів та їх основні характеристики. Еволюційні фактори. Механізми первинних еволюційних змін.

1. Характеристика популяцій

Популяція — це сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи й розвиваючись в одному або ряді біоценозів.

Екологічна структура популяції— це її стан на певний момент (кількість та густота особин, їх розміщення у просторі, співвідношення груп за статтю й віком, морфологічні, поведінкові й інші особливості).

Чисельність популяції— загальна кількість особин на певній території або в певному об’ємі (води, ґрунту, повітря), які належать до однієї популяції. Розрізняють неперіодичні (такі, що рідко спостерігаються) і періодичні (постійні) коливання чисельності популяцій.

Щільність популяцій— середня кількість особин на одиниці площі чи об’єму. Розрізняють середню й екологічну щільності. Середня щільність — це кількість особин (або біомаса) на одиницю всього простору. Екологічна щільність — кількість особин (або біомаса) на одиницю заселеності простору (тобто доступної площі або об’єму, які фактично можуть бути зайняті популяцією).

Тренувальні завдання ( в зошиті)

1. Наявність популяцій у природі пов′язана: а) з однаковими умовами існування у межах ареалу; б) з нерівномірними умовами існування у межах ареалу.

2. Маса особин популяції, що припадає на одиницю площі або об′єму – це: а)чисельність популяції; б) густота популяції; в) біомаса популяції; г)народжуваність; д) приріст популяції.

3. Середнє число особин популяції, що припадає на одиницю площі або об′єму – це: а)чисельність популяції; б) густота популяції; в) біомаса популяції; г)народжуваність; д) приріст популяції.

4. Розподіл особин популяції по території, яку вона займає, це: а) статева структура; б) вікова структура; в) просторова структура; г) етологічна структура.

5. Система взаємозв′язків між особинами популяції, що проявляється в їхній поведінці, - це : а) статева структура; б) вікова структура; в) просторова структура; г) етологічна структура.

6. Підтримання чисельності популяції на оптимальному рівні – це: а)густота популяції; б) гомеостаз популяції; в) структура популяції.

Робота з підручником (учням пропонують усно відповісти на запитання 3-6 після § 38)

Опрацювати еволюційні фактори на ст. 154.

Терміни: мутації, популяційні хвилі, дрейф генів, ізоляція, міграція та природній добір.

VII. Домашнє завдання

1. Завдання для всіх учнів: опрацювати § 38, 39 вивчити терміни та характеристику популяцій.

Урок 3. Механізми видоутворення.

Зібратися разом – це початок,

Триматися разом – це прогрес,

Працювати разом – це успіх.

Г. Форд

Замало опанувати премудрість,

слід також уміти користуватися нею.

Цицерон

Біологічні задачі

1. На загущеній ділянці зібра­ли значно менше моркви, ніж наділянці з нормальною густотою.Чим пояснити цю різницю?

2. Селекціонер створив висо­коврожайний сорт огіркидля ви­рощування в теплиці. Чи можнацей сорт вирощувати у відкрито­му грунті? Під час пояснення ви­користайте вчення Дарвіна

3. Уявіть , щови розводите го­лубів. У вас є можливість працю­вати лише з однією формою —парою диких сизих.Потрібно ви­вести від них нову породу із чор­ним оперенням. Як ви розв'яжетецю проблему, керуючись ученням Дарвіна?

Всього відомо 14 видів Дарвінових в'юрків, що належать до 6 родів. Кокосовий в'юрок - єдиний представник свого роду, він мешкає на о. Кокос на відстані 800 км від Галапагосів. Усі 14 видів Дарвінових в'юрків мають схожу будову тіла, короткий хвіст і короткі крила із закругленими кінцями, а відрізняються одне від одного розміром і формою дзьоба. Одні види в'юрків зустрічаються рідко, інші поширені всюди.

Яке значення мало відкриття Дарвінівських вюрків? (відповіді учнів). Всі вюрки належать до одного і того самого виду

1.Географічне видоутворення (перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=N1t3nta1PMQ&t=15s, виведення висновків учнями).

2.Екологічне видоутворення (перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=WAl-Q6tFSnk, виведення висновків учнями).

Завдання на порівняння

Порівняйте географічне та екологічне видоутворення

Домашнє завдання

Опрацювати параграф 40. Перевірити свої знання ст. 159

Урок 4. Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна

План

1. Історичні етапи розвитку еволюційних уявлень. Самостійно опрацювати табл. ст.149.

2. Еволюційна теорія.

3. Палеонтологія.

4. Молекулярно-генетичні докази еволюції.

Додається до теми презентація

Опрацювати параграф 37, відповісти на питання ст.151

Урок 5 Роль палеонтології, молекулярної генетики в обгрунтуванні теорії еволюції.

Які успіхи порівняльної анатомії сприяли розвитку еволюційних поглядів?

Завдяки дослідженням у галузі порівняльної анатомії англійського вченого Т. Гекслі , українського О. О. Ковалевського та інших були розроблені поняття про аналогії, гомології, рудименти та атавізми.

Гомології (від грец. гомологія - відповідність, згода) - це відповідність загального плану будови органів у представників різних видів, зумовлена їхнім спільним походженням.

Аналогії - це зовнішня подібність за будовою різних структур видів, які мають різне походження, однак виконують однакові функції. У тварин це, наприклад, крила птахів і комах; зябра риб і ракоподібних. Аналогічні органи рослин — колючки, які бувають стеблового (глід) чи листкового (барбарис, кактуси) походження тощо.

Аналогічні органи виникають унаслідок конвергенції - сходження ознак.Конвергенція проявляється в результаті пристосування до однакових умов існування в неспоріднених організмів.

Рудименти - це недорозвинені чи спрощені органи або їхні частини (порівняно з подібними утвореннями предкових форм), які в процесі історичного розвитку виду втратили свої функції.Вони притаманні всім особинам певного виду, наприклад залишки тазового поясу китів; очі тварин, що мешкають в умовах слабкого освітлення (ґрунту - кріт, сумчастий кріт, сліпаки тощо, печер - протей, багато глибоководних тварин). Апендикс (червоподібний відросток сліпої кишки) та хвостові (куприкові) хребці - рудиментарні органи людини. У верблюжої колючки рудименти листків помітні у вигляді лусочок; у квіток злакових оцвітина також зменшена до лускоподібних утворів. Рудиментарні органи нормально закладаються під час ембріонального розвитку, однак згодом їх розвиток припиняється і вони залишаються у недорозвиненому стані. Ці органи або взагалі не виконують жодних функцій (наприклад, мигальна перетинка ока людини - залишок третьої повіки, розвиненої у земноводних, плазунів та птахів), або ж беруть на себе нові функції (так, дзижчальця - рудиментарна друга пара крил двокрилих комах - забезпечують рівновагу під час польоту).

Атавізми - прояв у окремих представників виду рис, притаманних їхнім предкам.Наприклад, у людини - це наявність хвоста, густого волосся на всьому тілі, розвиток додаткових пар молочних залоз. У безногих ящірок (веретільниця) інколи помітні недорозвинені кінцівки. Так само у китоподібних інколи спостерігають недорозвинену задню пару кінцівок.

Терміни виписати в зошит. Додається до теми презентація

Домашнє завдання: вивчити конспект

Інформатика

Урок 47-48. Використання онлайн-середовищ для створення електронних документів.

Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з хмарними технологіями та познайомимось з використанням онлайн-середовищ для створення електронних документів.

Мотивація навчальної діяльності

Обмін даними, взаємодія з іншими користувачами, створення опитувань та графіки надають можливість онлайн-середовища для роботи з документами. Познайомимось з їхнім функціонуванням.

Вивчення нового матеріалу

Відкривши панель сервісів сайту Google та натиснувши «більше» можна перейти в підсервіси «документи» де відкривається простір для роботи з документами різного типу без встановлення програмного забезпечення.

Документи Google дозволяють лише переглядати та редагувати доступні нам документи, але щоб створювати власні потрібно перейти на Google диск де фізично будуть зберігатись наші інформаційні матеріали.

При натисненні клавіши «Створити» та «Більше» можна ознайомитись з усіма можливими електронними документами. Це не лише Word, Excel та PowerPoint котрі вже знайомі нам, але ще Google форми та малюнки.

Спробуємо створити один із документів. Після обрання документа та переходу в папку де він буде створено в браузері відкривається нове посилання з онлайн-редактором. Його дизайн дуже схожий до знайомої нам уже версії для ПК. Вводимо необхідний текст та, якщо просто закрити вкладку дані будуть збережені на Google диск, якщо ще й виконати команду «Файл» - «Сохранить как» тоді файл завантажиться нам на ПК.

Після збереження ми можемо вже на Google диску перейменувати файл, або ж коли створили документ то це можна зробити у верхньому лівому куточку документа так, як це показано з онлайн табличним процесором. Прогляньте на онлайн редактори. Наскільки ж вони ж схожі зі звичайними програмами? Саме через цей концепт дизайну маю переконання, що проблем у вас не виникне при роботі з ними.

Досить цікавий інструмент Google форми, що дає змогу здійснити в мережі невеличке опитування, тест або форму збирання даних та їх систематизації.

Створимо одну із таких форм у вигляді психологічного тесту. Назвемо нашу форму та додамо опис майбутнього тесту.

Бокова плаваюча панель дозволяє додавати нові питання, зображення, тексти, відео і окремі розділи.

Додамо питання, введемо два варіанти відповіді та створимо серію наступних питань.

Якщо у вас з’являться обов’язкові питання на котрі користувачу потрібно буде дати відповідь ви можете відмітити це в спеціальному полі.

Ваша форма може містити не лише варіанти відповідей, де потрібно обирати один із варіантів. Можна додавати декілька відповідей, можна додавати поле для запису відповіді або ж випадаючий список з варіантами.

Після створення тексту можна приступити до його дизайну. Натиснувши на піктограмку . Оберемо або колір фону, або ж заготовлений дизайн, що розсортовано по категоріях.

Перейшовши в налаштування можна налаштувати оцінювання тесту, де за відповіді користувач буде отримувати бали. Для нашого тесту «Так» - це буде один бал, «Ні» - нуль балів. Для аналізу власних результатів сповістимо людині результати проходження та приступимо до оцінювання.

Під кожним з питань з’явиться пункт «Оцінка» де потрібно буде вказати кількість балів до відповіді.

Якщо над роботою форми потрібно задіяти декілька користувачів, тоді ви можете надати доступ для редагування та змінювання даних їм.

Заключний етап роботи це відправка форми. Форму можна надіслати листом, посиланням чи вставити у власний сайт. Створимо коротке посилання на проходження тесту.

Для розробника форми є можливість аналізувати відповіді, збирати статистичні дані та експортувати їх в табличний процесор для аналізу.

· Практичне завдання

Створіть за допомогою Google форм одне з опитувань.

Підведення підсумків уроку

· Дайте відповіді на питання

1. Файли яких типів можна створювати з використанням онлайн редакторів Google?

2. Що спільного і що відмінного у використанні онлайн-редакторів Google і редакторів пакета Microsoft Office?

3. Які нові можливості надають онлайн-редактори для спільної роботи з документами?

Домашнє завдання § 9.1 – § 9.2

Створити Google-форму з 5-7 питань з варіантами відповідей з будь якої теми, що вивчається протягом карантину (будь якого уроку). Надати мені доступ до цієї форми mikachur@gmail.com

Мистецтво

Тема 1. Українське кіно

1. Перейти за посиланням та переглянути відео з теми

https://m.youtube.com/watch?v=Z8DDKR5cx5I&list=PLKoLlczPJZkwBknG6pDXeuc_vhLxa76FT&index=4&t=0s

2. Завдання після перегляду

1.Українське кіно веде свою історію з:

А)1898р;

Б)1922р;

В)1907.

2.В якому місті була створена перша кіностудія:

А)Київ;

Б)Ялта;

В)Одеса.

3.Дайте відповідь на питання. В честь якого кіномитця було названо одну із українських кіностудій?

4.Піонери вітчизняного кінематографа насамперед приділяли увагу:

А)Жанру комедії;

Б)Екранізації популярних вистав;

В)Жанрам мелодрами й авантюрного фільму.

5.Теоретиком документального кіно вважають:

А) Сергія Ейзенштейна;

Б)Дзигу Вертова;

В)Сергія Параджанова.

6. З’єднайте стрілками відповідні частини визначень.

А) поетичне кіно А) Савченко, Луцій, Кохан, Іллєнко.

Б) міська проза Б) Кіра Муратова.

В)Історичні фільми В)Параджанов, Іллєнко, Осика.

7. Вставте пропущені слова. Фільм "У бій ідуть лише "старики"" зняв , в якій режисер одночасно зіграв і головну роль. Цей фільм належить до фільмів

на тему.

8.Найтитулованіший український художній фільм, що має понад 40 нагород, серед яких три призи Каннського кінофестивалю:

А) "Подорожні";

Б) "Крос";

В) "Плем'я".

9.Українська анімація з'явилася в:

А) 1907р;

Б) 1927р;

В) 1939р.

10.Візитною карткою української анімації став:

А) Мультфільм "Ведмедик і той, що живе в річці";

Б) Мультфільм "Лікар Айболить";

В) "Козацький серіал".

11.Анімація - це ...:

А)вид кіномистецтва, що полягає у зйомці фільмів на сатиричні сюжети;

Б)вид кіномистецтва, що полягає у зйомці мальованих або об'ємних персонажів;

В)вид кіномистецтва, що полягає у зйомці документального звукового фільму.

12. Сергій Параджанов зняв фільм, який вважають маніфестом українського поетичного кіно:

А)"Мамай"

Б)"Тіні забутих предків"

В)"Камінний хрест ( Автор : Чала Н.П., навчально платформа «На Урок»)

Відповіді надсилайте на електронну адресу tania.com2020@meta.ua

Тема 2. Телебачення : погляд у світ

1. Знайомимося з темою уроку переглядаючи відео та презентацію до уроку

https://youtu.be/VMrzyXv7GI8

https://naurok.com.ua/mistectvo-9-klas-urok-25-tema-telebachennya-poglyad-u-svit-1004.html

2.Відповідаємо на запитання

- Які творчі професії потрібні на телебаченні. Обгрунтуйте свої міркування.

- Пригадайте і назвіть різноманітні телепередачі. Яким з них ви віддаєте перевагу? Чому?

Короткі відповіді ви можете надсилати на електронну адресу tania.com2020@meta.ua
Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi